Megvan a Farm VIP győztese!

A TV2 népszerű reality műsorában, a Farm VIP-ben egyre fokozódik a feszültség, hiszen a verseny vége felé közeledve már csupán hét játékos maradt állva. Az elmúlt hetek során a nézők számos érzelmes pillanatnak lehettek tanúi, hiszen a résztvevők sorra búcsúztak el egymástól – nem egyszer könnyekkel és megrendüléssel kísért, fájdalmas jelenetek közepette. A kiesések gyakran nemcsak a játék szempontjából voltak fordulópontok, hanem mély emberi történeteket és kapcsolatokat is felszínre hoztak, így a műsor nemcsak a fizikai és taktikai kihívásokról, hanem az érzelmek hullámvasútjáról is szól.
Idő előtt megvan az igazi győztese a Farm VIP műsorának! Mutatjuk ki az!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia EV3 a fejlődést testesíti meg. 2022-ben bemutatták a Kia Niro EV-t, egy rendkívül kompetens elektromos crossover-t erős hatótávval, hatékonysággal és helykínálattal. Azonnal felkerült a könnyen ajánlott autók listájára.
Most, néhány évvel később, a Kia szinte feleslegessé tette azt az autót az EV3-mal, amely hasonló méretű, de 30%-kal nagyobb hatótávval, gyorsabb töltéssel rendelkezik, és nem drágább, hanem olcsóbb. Az EV3 jelentős részesedést fog elvenni a Niro EV eladásából, de nem pontosan helyettesíti azt. Az idősebb modell továbbra is kapható, mert létezik egy Niro Hybrid is, és a Kia arra számít, hogy a Niro EV továbbra is népszerű marad a flották körében.
35 995 fontért megvásárolhatja az EV3 hosszú hatótávú változatát, amely állítólag 375 mérföldet képes megtenni – mind több hatótávot és kevesebb pénzt, mint bármely közvetlen riválisa. Ez az érv önmagában elég lesz ahhoz, hogy sok EV3-at eladjanak, de szélesebb vonzerőre lesz szükség ahhoz, hogy jól szerepeljen az Autocar tesztjén.
A Kia EV3 4310 mm hosszú, és közvetlenül a Volkswagen ID 3 és a Cupra Born modellek célcsoportját célozza, hasonló méretben, magasabb és vaskosabb, mint egy hagyományos hatchback, de még nem igazi SUV.
A testvéreihez hasonlóan az EV3 is sima, alacsony légellenállású karosszériát kapott, 0,26 Cd légellenállási együtthatóval, de számos más rejtett környezetvédelmi funkcióval is rendelkezik, például a kisméretű HVAC rendszerrel.
A kis és a nagy akkumulátor opciók között választva 58,3 kWh és 81,4 kWh közötti változatok közül választhatunk, mindkettőben ugyanaz a motor dolgozik, 201 lóerővel. A Kia EV3 belső kialakítása az EV9 nagytestvérére emlékeztet. Az autóban egy nagy, ívelt kijelző uralja a műszerfalat, amely egyesíti a digitális műszercsoportot és a multimédia rendszert. A képernyő alatt található egy kisebb szakasz, amely a klímavezérlőt tartalmazza, így könnyen hozzáférhetünk ezekhez a funkciókhoz.
Az EV3 belső anyagai nagyrészt újrahasznosítottak, és a műszerfalon található QR-kód segítségével többet is megtudhatunk az autó környezetvédelmi jellemzőiről, beleértve, hogy mely alkatrészek készültek újrahasznosított anyagokból.
Leave a Comment