Gyászba borult a Vígszínház

Pár napja szomorú hírt közölt a Vígszínház! A gyászhírt bejelentő bejegyzés alá folyamatosan érkeznek a kommentek, a színházba járó közönségtől, mind annak dolgozóitól MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 X nem próbál sportos, dinamikus autó lenni, így nincs sok értelme gyorsabbá tenni. Azonban az enyhén erősebb motor valóban könnyedebbé teszi a vezetést; ezt még inkább elmondhatjuk a csúcsmodell PHEV-ről, amely elektromos támogatást és alacsony sebességnél csendes működést kínál.
A Stellantis Puretech motorjai nagyon finomak, és itt is megfelelően teljesítenek. Kivéve erőteljes gyorsításnál, a 1,6-os motor gyakorlatilag hallhatatlan, és még ha erőteljesen pörgetjük, akkor sem hangzik túlzottan erőltetettnek. Valószínűleg az sem hátrány, hogy a Citroën nem kínál manuális váltót, mert hallásra váltani elég nehéz lenne.
A nyolcfokozatú, nyomatékváltós automata váltónak nincsenek ilyen problémái. Általában gondosan választja ki a váltási pontokat, és egy gyors gázpedál-lökés általában gyors visszaváltást eredményez, ha szükséges.
Mégsem tökéletes a váltó teljesítménye. Magas fordulaton a felváltások kissé lassúak, de mivel van elég középtartományú nyomaték, ez ritkán okoz problémát. A valódi frusztráció az, hogy a nem hibrid modelleknél, 25 mph (kb. 40 km/h) alatti sebességnél, a kocsi kicsit „kenguruzhat”, ha nem vagyunk teljesen simák a gázpedál kezelésében, mintha kopott gumialkatrészek lennének a hajtásláncban. Ez azonban nem probléma a hibrid modelleknél.
A C5 X fékrendszere a riválisokkal egy szinten van. Biztosan megáll, még akkor is, ha a karosszéria a puha rugókon erőteljesen billeg.
Viszont azt kívánnánk, hogy a fékpedál könnyebben kezelhető legyen. Magas sebességnél a pedál érzetét elfogadhatónak találjuk, bár könnyű – de amikor dugóban araszolunk, az inkonzisztens pedál-érzet és válaszidő miatt frusztrálóan nehéz simán megállítani az autót.
Leave a Comment