Újabb részletek jöttek!

Tordai Bence független képviselő szerint a kormányt le fogják váltani. Ahogy fogalmazott „el fogjuk zavarni ezeket”. Első céljuk a parlament elfoglalása! A Momentum képviselőinek egyöntetű véleménye, hogy minden eszközt fel kell használni MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Csak egyetlen motorváltozat érhető el – ugyanaz a 2.2 HDi dízel, amely a C-Crosserben is megtalálható. Ez a négyhengeres dízelmotor 156 lóerőt ad le 4000-es fordulaton, nyomatéka 385 Nm 2000-es fordulatszámon, és hatfokozatú kézi vagy automata váltóhoz csatlakozik. A gyári kombinált fogyasztási adat a kézi váltós változatnál 5,8 l/100 km (40,4 mpg), az automatánál 6,1 l/100 km (38,7 mpg). A CO₂-kibocsátás ennek megfelelően 185, illetve 189 g/km. Minden változat összkerékhajtással érkezik.
A felszereltségi szintek ugyanolyan egyszerűek, mint a motor és váltóválaszték. Az alap SE modell a legpraktikusabb választás, ha el tudsz tekinteni a bőrkárpitozástól és a 18 colos alufelnikről – de így is olyan kényelmi extrákat kínál, mint a tempomat és a kétzónás klíma. A magasabb felszereltségű GT szint tartalmazza a bőrkárpitot, a nagyobb kerekeket, a hátsó parkolószenzorokat és a Bluetooth-kapcsolatot is alapáron. Bármelyik felszereltséget is választod, a Peugeot 4007 hétüléses kivitelű.
Ha túltesszük magunkat a kissé meglepett tekintetű „széles szájú” hűtőrácson, a feltűnő krómdíszítésen és a tetősíneken, akkor a 4007 valójában nem is olyan rossz – sőt, jobb, mint a drágább Mitsubishi Outlander. A Peugeot 2,2 literes HDi motorja kifinomultabb és erősebb, mint a Mitsubishi által használt -eredetű 2,0 literes dízel, és ez önmagában is észszerűen indokolja a 4007 magasabb árát.
A futómű komfortja – legalábbis az SE modell 17 colos kerekein – kifejezetten megfelelő a városi és elővárosi használatra egyaránt. A karosszéria mozgását jól kordában tartja, így elkerülhető az a billegés, ami sok terepjáróra jellemző, miközben hatékonyan kiszűri az útburkolat zavaró egyenetlenségeit.
A kormányzás is meglepően érzékeny és jól súlyozott. Bár hiányzik belőle az a fajta dinamizmus és élményfaktor, ami egy igazán vezetésre kihegyezett autót jellemez – még ha ez „terepjáró-jelmezbe” is bújt –, a Peugeot 4007 ennek ellenére meglepően élvezetes vezetési élményt nyújt.
Leave a Comment