Itt az első jelentős eredmény!

Tordai Bence független képviselő szerint a kormányt le fogják váltani. Ahogy fogalmazott „el fogjuk zavarni ezeket”. Első céljuk a parlament elfoglalása! A Momentum képviselőinek egyöntetű véleménye, hogy minden eszközt fel kell használni MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Soul legutóbbi frissítéseiben az új benzinmotor volt a legfontosabb változás. Továbbra is 1,6 literes, de most már 138 lóerőt kínál a korábbi 122 lóerő helyett a közvetlen befecskendezésnek köszönhetően.
Ez az egész alumínium motor egy hatfokozatú manuális vagy automatikus sebességváltóval van párosítva, amely a régi ötsebességes manuális és a már elavult négysebességes automata váltót váltotta fel. A csúcsnyomaték is nőtt, de magas, 4850 rpm-nél érhető el. Az extra fokozatú áttétel lehetővé teszi, hogy az átváltások annyira közel legyenek egymáshoz, hogy elrejtse ezt a jellemvonást, miközben kényelmesen lehet vele haladni. A 138 lóerős motor teljesen átalakítja a Soul-t, élesebb gázreakcióval és meglepően szinte turbószerű nyomatékkal alacsony fordulaton, annak ellenére, hogy a csúcsnyomaték magas fordulatszámon jelentkezik. A motor simább is lett, és a Soul gyors, dombos kanyarokon való áthajtása most már élvezetessé vált a széles nyomatéksávnak köszönhetően.
A Soul eredeti benzinmotorja zörögött és igazán meg kellett dolgozni vele a haladásért. Az első tesztünk során néhány teljesítménybeli eltérés is volt – de jó értelemben. A Kia 0-100 km/h idejét pontosan 11 másodpercre tette, de a tesztautó 100 km/h-t 9,7 másodperc alatt érte el.
Az autó manuális váltója simán és pontosan kapcsol, a kuplung már nem olyan érzéketlen, mint korábban, és még a fékek is elég progresszívek.
Dízelváltozatra vágyó vásárlók választhatják a Kia 126 lóerős 1.6 CRDi motorját. A dízelmotor jobb választás a benzinesnél, mivel elegendő nyomatékkal rendelkezik a Soul viszonylag vaskos saját tömegének mozgatásához, ráadásul az üzemanyag-fogyasztás és a CO2 kibocsátás tekintetében is jobb, mint a benzines változat.
Leave a Comment