A műsor után Óriási balhét csapott Győzike kiesése miatt!

A vasárnapi Nagy Duett végén három páros maradt talpon: Gigi és Visváder Tamás, Sydney és Pető Brúnó, valamint Dér Heni és Gáspár Győző. A zsűri Gigieket juttatta tovább, így a közönség döntött a maradék két duett sorsáról.
A nézői szavazatok Sydney-éket juttatták tovább, ezzel Gáspár Győző és Dér Heni számára véget ért a verseny. A döntés nem múlt el nyomtalanul: Győzike látványosan megsértődött, és ezt nem is próbálta leplezni.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT A MŰSOR UTÁN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A elsőkerék-hajtású Tucson hibrid rámutat arra a gyakran előforduló, de ellentmondásos kapcsolatra, amely a súly és a hatékony, erőfeszítés nélküli vezethetőség között áll fenn.
Ez a hibrid erőforrás lényegében megegyezik a Kia Sorento összkerékhajtású verziójával, de mivel 400 kg-mal könnyebb, sokkal meggyőzőbb választásként kínálkozik családi SUV-ként, amely egyre erősebb környezetbarát jellemzőkkel rendelkezik.
A gyorsabb vezetés során végül nem használtam a váltófüleket. Egyszerűen túl lassúak. Úgy tűnik, hogy ez inkább azoknak a vezetőknek szól, akik vontatni szeretnének, ami rendben van. Matt
A teljesítmény ütős, de nem túl izgalmas. A hatfokozatú automata váltó kissé lassú a reakcióban, de az elektromos motor azonnal elérhető nyomatéka mindenképpen lehetővé teszi az erőfeszítés nélküli gyorsulást.
A Tucson viszonylag gyorsan elindul, de enyhén csúszós felületeken hajlamos lehet elég erőteljes hajtott tengely ugrálásra, ha túl agresszívan léped a gázpedált. Ha viszont kicsit visszafogod magad, akkor egy teljesen tisztes 0-60 mph időt is elérhetsz: mi 7,6 másodpercet mértünk a Millbrook nedves, egy mérföldes egyenesén.
A fékek megfelelő megállító erőt és pedálérzetet biztosítanak, a Tucsonnak 70 mph-ról való megállásához 54,1 méterre van szüksége.
Van olyan helyzet, amikor a hibrid tisztán elektromos üzemmódban halad. A válaszadás alapvetően sima, és a kormányon található váltófülekkel akár azt is irányíthatod, hogy éppen melyik sebességben van az autó (ha hosszan meghúzod a felfelé irányuló fülét, visszavált Drive-ba).
Teljes automatikus üzemmódban néha előfordul egy kis késlekedés, miközben a rendszer megpróbálja eldönteni, hogy milyen választ kell adnia.
A tapadás és a vonóerő jó, és van egy digitális kijelző is, amely mutatja, hogy az energia hogyan oszlik meg.
PHEV változatban a Tucson 252 lóerőt és 367 Nm nyomatékot produkál, de a megnövekedett 1924 kg-os önsúly miatt ez az extra teljesítmény a teljesítményadatokat is befolyásolja. Az 0-100 km/h-ra való gyorsulás 8,1 másodperc, ami tisztes eredmény, de elmarad a Tiguan eHybrid 7,5 másodpercétől.
A Tucson elektromos üzemmódban elérhető hatótávja 39 mérföld (körülbelül 63 km), ami mérsékelt, de bőven elegendő a legtöbb rövidebb utazáshoz.
A PHEV változat gyors, motorral segített gázreakcióját és sima teljesítményleadását is észre fogod venni. Ez nagyban köszönhető a tesztautónkban található választható összkerékhajtásnak.
Úton a Tucson inkább megbízható, mint izgalmas, de őszintén szólva, Hyundai pontosan ezt célozta meg. Ez egy olyan autó, amivel az ember azonnal otthonosan érzi magát.
Leave a Comment