Mi mást várhattunk volna!

Egy kis előszónak: Leo őszintén Gabo szemébe mondta, hogy szerinte Gabonak nincs ott a helye, mert egy Farm VIP-t nem lehet megnyerni munka nélkül. Gabo viszont azzal érvelt, hogy bár elismeri Leo munkamorálját és eredményeit, a „szívet semmiből nem lehet kihagyni.” MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó a Range Rover Sport új csúcsverziója, amely a teljesítményre van kihegyezve. Ez azonban nem teljesen ugyanazt jelenti, mint amikor a „SV” jelölést egy teljes méretű Range Roveren látjuk – ott inkább az extrém luxust jelöli, nem pedig sportos teljesítményt. Ez meglepetést okozhat azoknak, akik ismerték az előző generációs Range Rover Sport SVR-t, hiszen számukra az új SV akár visszalépésnek is tűnhet – legalábbis papíron.
Külsőre az SV jóval visszafogottabb, mint elődje. Nincsenek rajta a korábbi modell hatalmas első légbeömlői, látványosan kiszélesített kerékívei vagy vakítóan élénk színválasztéka – ugyanakkor a négy kipufogócső és az aerodinamikai részletek azért gyorsan felhívják magukra a figyelmet.
Az autó tengelyeit, felfüggesztését és kormányzását dolgozták meg a leginkább. Az új hátsó alváz mellett új felfüggesztési linkek is szerepelnek, amelyek szélesebb nyomtávot és agresszívebb kerékgeometriát biztosítanak. Az új, többkamrás légrugók speciális hangolást kaptak, és olyan magasságot biztosítanak, ami akár 25 mm-rel alacsonyabb, mint bármelyik más Range Rover Sporté.
Ezek mellett az alapmodell adaptív lengéscsillapítói és aktív stabilizátorai helyett a Gaydon által 6D Dynamic néven említett, aktív hidraulikus csillapító rendszert alkalmaztak, amely jobban képes kontrollálni a dőlést és a dőlésszöget, miközben súlyt is spórol. Az autó négykerék-kormányzása a szokásos Range Rover Sportból származik, de új, gyorsabb kormányráccsal elöl.
A szabványos felszereltség része a hagyományos acél fékrendszer, 23 hüvelykes kovácsolt kerekek és négy évszakos gumik, melyek – természetesen – segítenek a SV bármilyen körülmények között történő használhatóságában és terepképességében. A JLR állítása szerint még az utóbbi gumikon is a jármű akár 25%-kal nagyobb oldalsó kanyarodó terhelést képes generálni, mint az SVR.
Leave a Comment