Ma hajnalban érkezett a rossz hír Sallai Nóráról!

Több hónapnyi otthoni lábadozás után Sallai Nóráról ismét rossz hír érkezett! Sallai Nóra tavaly szeptemberben szenvedett életre szóló következményekkel járó autóbalesetet kisfiával együtt. Az ötéves Bende néhány nappal később életét vesztette, a színésznő pedig hetekig életveszélyes állapotban feküdt. Csak hosszú idő után tért magához, majd megkezdődött a lassú fizikai és mentális regeneráció.
Ma hajnalban azonban rossz hír érkezett! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda termékbemutatóján olyan szavak hangzottak el, mint „felvillanyozó” és „sportautós” a CR-V vezetési élményének leírására. Meg fogsz lepődni: a CR-V egyik sem – de ezt nyilván már sejtetted. Ehelyett ez a családi SUV kellemesen van hangolva egy sima, észrevétlen utazáshoz.
Bár a váltó kapott egy extra fokozatot, a Honda hibrid hajtáslánca mostanra már ismerős, hiszen a 2.0 literes változatot láthattuk a Civicben és a ZR-V-ben is. Érdekes módon a Civicben meggyőzőbbnek tűnt, mint a ZR-V-ben.
Bizonyos gázpedálállásoknál a váltó szimulált fokozatváltásokat végez, mintha egy WRC-rallyautó szekvenciális váltóját hallanánk – furcsa, de még mindig jobb, mint a folyamatosan bőgő CVT.
A jó hír, hogy a CR-V jellege nagyrészt a Civicére emlékeztet. A munkát legtöbbször az elektromos motor végzi, és amikor a benzinmotor belép, általában csendesen teszi. A teljesítmény alacsonyabb sebességeken megfelelő, amikor az elektromotor még bőséges nyomatékkal dolgozik; 50 km/h felett viszont már gyengülni kezd, és ha gyorsítani szeretnénk, akkor a benzinmotort is rá kell venni egy kis pluszra.
Amikor sok teljesítményt kérsz, a 2.0 literes Atkinson-ciklusú motor kissé nyers és erőlködő hangot ad ki – sportosnak nem neveznénk. De egy kis odafigyeléssel ez a hang a háttérben tartható, így az összkép továbbra is kellemes marad.
A Honda másként közelítette meg a plug-in hibridet, mint sok más gyártó: az e:PHEV nem kapott extra villanymotort vagy teljesítményt. Egyszerűen ugyanaz a motor, váltó és elektromos hajtás, csak egy nagyobb akkumulátorral. Emiatt papíron gyengébbnek tűnhet, mint például a 302 lóerős Toyota RAV4, de egy ilyen típusú autó esetében ez aligha számít.
181 lóerő mozgatja az 1916 kg-os kasztnit – nem gyors, de teljesen megfelelő. Ami ennél is fontosabb: könnyednek érződik. A nagyobb akkumulátor miatt az e:PHEV többet tud elektromosan menni, tehát bár nem gyorsabb (sőt, 0,1 mp-cel lassabb 100 km/h-ra, mint az összkerekes e:HEV változat), hatékonyabbnak és nyugodtabbnak érződik, mert több ideig marad csendes, elektromos üzemben.
A Honda sajátos rendszere – ahol a fő hajtást az elektromotor végzi – azt is jelenti, hogy tisztán elektromos módban sincs nagy teljesítményveszteség.
Leave a Comment