Leo váratlan helyzetbe kerülhet!

Érdekesség, hogy a Farm Vip történetében eddig mindig a piros csapat egy férfitagja nyert: Novák Zalán, Fehér Holló, ifjabb Schobert Norbert és Szabó Simon. Most csatlakozott Leo, aki szintén a piros csapatban kezdte. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1.6 literes HDi 120 dízelmotoros 5008 (amely 118 lóerőt teljesít) az egyetlen elérhető változat. Még a hatfokozatú manuális váltóval is a Peugeot teljesítménye legjobb esetben is mérsékelt. A tesztautónk 13 másodpercet vett igénybe, hogy nulláról 60 mérföld/órára gyorsuljon, és bár a kis dízelmotorok nem a kiemelkedő gyorsulásukról híresek a mérsékelten nagy autókban, mint például ez (ami 1645 kg-ot nyom), a motor teljesítménye és az áttétel rugalmassága ezen a 1.6 literes motoron nem erőssége ebben az alkalmazásban sem.
A 50-70 mérföld/órás gyorsulás a legmagasabb sebességfokozatban 12,1 másodpercet vesz igénybe, míg ha ötödikbe kapcsolunk, két másodpercet lehet spórolni, tehát ha gyors előrehaladást akarunk elérni, érdemes dolgoztatni a motort és a váltót, mivel negyedik fokozatban ugyanez az intervallum alig több mint nyolc másodperc alatt teljesíthető.
A Peugeot gyorsulási adatai azt sugallják, hogy jobb teljesítményt érhetünk el az azonos motorral rendelkező eHDi változattal, de nem ajánlanánk a robotizált manuális váltót, amely a modellhez tartozik, mivel annak válaszideje lassú, és a váltások kemények. Egy jól vezetett kézi váltós verzió sokkal simább, és ugyanilyen gazdaságos vezetést biztosítana.
A tesztpályánk rendkívül hideg és jeges volt néhány helyen, így a 5008 képessége, hogy 60 mérföld/óráról három másodperc alatt, 70 mérföld/óráról pedig kevesebb mint 50 méteren megálljon, teljesen tiszteletre méltó eredmény volt. A fékek elhalványulásra is jól ellenálltak.
Leave a Comment