Nem Magyar Péter lesz a miniszterelnök jelölt!

A politikai aréna egyik legégetőbb kérdésére, miszerint vállalná-e a kormányfői kihívást Orbán Viktorral szemben, Magyar Péter következetesen kitér. Szerinte a magyar politikai rendszer nem feltétlenül igényel formális miniszterelnök-jelöltet – legalábbis nem minden helyzetben. Az interjúban választ adott arra, hogy ki lenne a miniszterelnök, ha a Tisza nyerne!
MUTAJUK A VÁLASZT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Trophy-R egy olyan autó, amely már a tervezése révén sem igazán tudja indokolni az árát pusztán a gyorsulásával. Az autó gyorsulásának ereje elég ahhoz, hogy versenyképes legyen a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autókkal, de messze nem olyan kiemelkedő, hogy valóban megdöbbentsen minket az árával összevetve. Eközben néhány minőségi probléma biztosítja, hogy bár az autóval nem fogunk csalódni, mégsem leszünk túlságosan lenyűgözve sem a motor működésétől, sem annak eredményeitől.
Száraz napon a pályán az autó leggyorsabb 0-60 mph indulása 5,5 másodperc alatt történt, végül a kétirányú átlag 5,6 másodperc lett. Ez egy tizedmásodperccel gyorsabb, mint a 2017-es Honda Civic Type R, és még gyorsabb, mint az azt megelőző évben bemutatott Volkswagen Golf GTI Clubsport S. De nem igazán nevezhetjük mérföldkőnek vagy forradalminak.
Miután több mint két másodpercet faragott le a VW Golf GTI Clubsport S idejéből, a Trophy-R a MIRA kezelhetőségi pályáján a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autóvá vált.
A motor statikus fordulatszám-limiterje korlátozza a kuplungra juttatható nyomatékot a megállásból, míg a Renault elektronikus indítórendszere a tesztautónkban nagyon szeszélyesen működött – és amikor működött, nem hozott kiemelkedő eredményeket. Ha felmelegedett gumikon, egy utassal kevesebben és úgy tudnánk elérni, hogy a vezető teljes ellenőrzést gyakoroljon a gázpedál és a kuplung felett, akkor az autó olyan érzést ad, mintha elég közel lenne a 5 másodperces határt átlépni az elsőkerék-meghajtású autók között.
De ha jobban megnézzük a számokat, láthatjuk, hogy a 1,8 literes turbós négyhengeres motor talán nem is méltó a Trophy-R névre. A 30-70 mph közötti gyorsulás már nem jobb, mint a fent említett Honda esetében. A 0-100 mph közötti időben is egy kicsit lassabb, mint a Civic és a Golf. Ezen kívül még 130 mph sebességnél is lassabb marad mindkettőnél, ami arra utal, hogy a Renault aerodinamikai fejlesztései nem voltak olyan okosak, mint amennyire vártuk.
Miközben vezetjük, inkább azt fogjuk észrevenni, hogy a teljesítmény és a vezetési élmény olyan részleteire nem figyeltek oda eléggé, mint a motor kissé nehézkes, de mégis kielégítő elnyújtott sebességváltási jellege, és az a sajátos, egyenetlen, nem teljesen egyenes erőátvitel, amely a gázpedál erősebb megnyomásakor jelentkezik. Különösen érezhetjük a motor visszafogottságát középtartományban, és amikor a motor magasabb fordulatszámon kezdi elveszíteni a lendületét.
A súlycsökkentés és a titanium kipufogó biztosítja, hogy az autó gyorsabb legyen, miközben hangja is sokkal fenyegetőbbé és erőteljesebbé válik. Mindezek ellenére a véleményünk az, hogy bár az autó motorja kétségtelenül elég erős, mégsem tekinthetjük komoly eladási pontnak a jelenlegi Mégane RS-ben, így az a határra érve túllépett minden hitelességen.
Leave a Comment