Estére így ne legyen!

Sokan úgy próbálják növelni otthonuk biztonságát, hogy este bezárják az ajtót, majd a kulcsot belülről a zárban hagyják, elfordított állapotban. Elsőre logikusnak tűnhet ez a megoldás – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A dolgok a mozgás során javulnak, bár van néhány megjegyzés. Az első szállítmányok várhatóan csak szeptemberben érkeznek, ami azt jelenti, hogy az autó, amivel vezettem, egy késői prototípus volt. Nem volt forgalomképes, így csak a Millbrook Proving Ground területén tesztelték. Nem ideális, de van oka annak, hogy a cégek ide jönnek autókat fejleszteni: a különböző felületek és a szimulált utak jó képet adnak arról, hogyan fog viselkedni az autó a valós körülmények között.
172 lóerővel az eVitara hasznos módon gyorsabb, mint a Stellantis EV-k, mint például a Jeep Avenger és a Peugeot e2008, és a vezethetőség is jól megoldott. A gázpedál progresszív, bárhogy is állítsd be a regenerálás módot. Több mód közül választhatsz egy érintőképernyős menüben, plusz van egy „egypedálos” mód is, amit egy gombbal aktiválhatsz a középkonzolon. Bosszantó módon, az utóbbi nem állítja meg teljesen az autót, ami így eléggé haszontalanná teszi. Szerencsére a fékpedál (amely vezeték nélküli rendszerrel működik) szilárd és progresszív.
Míg a kétmotoros, négykerék-hajtású változat mindössze 9 lóerőt ad hozzá, a nyomatéknövekedés jelentősebb: 84 lb-ft. Ennek eredményeként 1,3 másodperccel csökkenti a 0-100 km/h gyorsulási időt. Jó, ha van, de nem alapvető, mert az elsőkerék-hajtású változatnak elegendő teljesítménye van a küldetéséhez, mint egy ésszerű EV.
Két akkumulátor méret közül lehet választani: 49 kWh vagy 61 kWh. A Suzuki még nem tette közzé az elérhető kapacitásokat, de mivel LFP cellákat használ, a biztonsági tartalékoknak minimálisnak kell lenniük. A kisebb akkumulátorhoz egy 142 lóerős első motor tartozik, míg a 61 kWh-s akkumulátor egy 172 lóerős motort hajt.
A tipikus Suzuki hagyományoknak megfelelően az eVitara négykerék-hajtással is elérhető, az extra 64 lóerős motor segítségével a hosszú hatótávú modell hátsó tengelyén, így összesen 181 lóerőt kínál.
Az alapmodell eVitara 214 mérföld (kb. 344 km) hatótávval rendelkezik, de a Suzuki azt várja, hogy a legtöbben az egymotoros, 61 kWh-s változatot választják, amely 266 mérföldet (kb. 428 km) képes megtenni. Ez nem forradalmi, de elég versenyképes: a Skoda Elroq 60 265 mérföldet, az 58,3 kWh-s EV3 270 mérföldet, a Megane pedig 282 mérföldet kínál.
Leave a Comment