Úgy beszélt Élő adásban Liptai Claudia, hogy megbüntették!

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa keményen odacsapott a TV2-nek: összesen 7 millió forintos büntetést rótt ki a csatornára a Sztárban sztár All stars egyik adása miatt. A 2024. október 12-én sugárzott műsorban a zsűritagok olyan nyelvezetet használtak – tr>gár, alp>ri kifejezések formájában –, ami messze túllépte a 12 éven aluliak számára nem ajánlott kategóriát. A hatóság szerint a műsor így nem megfelelően lett korhatárolva, és a problémás kijelentések között valószínűleg Liptai Claudia száján kicsúszott k>romkodás is szerepet játszott.
NAGYON CSÚNYÉN BESZÉLT, MUTATJUK MEKKORA BÜNTETÉST KAPOTT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az első LS, amely eltávolodik a hagyományos háromdobozos sziluettől, és inkább egy alacsonyabb, íveltebb vonalú, négyajtós grand tourer megjelenését választja. A részleteiben – azok a szupermodellekhez hasonló magas pofacsontok és a látványos stílusvonalak, amelyek kifelé és hátrafelé áramlanak a drámai „orsó” hűtőrácsból – az autó nyilvánvalóan a designra érzékeny vásárlókat célozza meg. Az ilyen ambiciózus formatervezés azonban általában nem valósul meg technikai forradalom nélkül.
A Lexus LC kupéhoz hasonlóan az új LS ugyanazon GA-L nagyautó platformra épül, és teljesen eltér az elődjétől; a 3125 mm-es tengelytávolság 35 mm-rel hosszabb, mint az előző LS „hosszított” verziójáé, míg az új autó 15 mm-rel alacsonyabb tetővonallal rendelkezik, és a motorháztető is 30 mm-rel közelebb került az úthoz.
A védjegy „orsó” hűtőrács itt kevésbé tűnik zavarónak, mint a Lexus többi modelljén – vagy talán csak hozzászoktunk már. Az F Sport modellek még agresszívebb dizájnt kaptak.
Az autó szerkezete az alumínium és a nagy szilárdságú acél keverékéből épül fel, ahogy az a luxus szedánoknál szokás. Műszaki tartalom tekintetében alig van olyan dolog, amit egy következő luxus négyajtós autóban kívánnál, de az LS nem kínálja – egészen addig, amíg nem nézünk a motorháztető alá.
A felfüggesztés teljesen független, amit Lexus „magasan elhelyezett többszálas” konfigurációval biztosít mindkét végén, és acélrugókkal és adaptív lengéscsillapítókkal rendelkezik az alapmodell, míg az egyéb verziókhoz adaptív légrugós felfüggesztés jár alapfelszereltségként.
Az LS alapfelszereltségében hátsókerék-hajtású, de a Luxury középső felszereltségi szinttől négykerék-hajtás választható, míg a Premier modellben alapfelszereltség. Az F Sport modell pedig négykerék-kormányzást és sebességfüggő változó áttételű kormányrákot alkalmaz, hogy jobb manőverezhetőséget biztosítson.
Jelenleg legalábbis a brit vásárlók számára csak egy választék van az erőforrásból: a Lexus „többfokozatú hibrid rendszere”. Ez egy 295 lóerős, 3,5 literes V6-os benzinmotort párosít egy 177 lóerős elektromos motorral, epikus erőelosztással és egy négyfokozatú automata váltóval, amely folytatólagos változó áttételes váltóval van összekapcsolva, így lényegében egy 10 sebességes automata.
Az LS lítium-ion akkumulátora csak nagyon rövid hatótávolságú zéró-emissziós közlekedést tesz lehetővé, és az LS tesztelt CO2-kibocsátását 147 g/km-re csökkenti hátsókerék-hajtású verzió esetén, vagy 161 g/km-re a négykerék-hajtású LS-nél, amelyet mi teszteltünk. Ezzel az értékkel a Lexus csak szűkebb kibocsátásjavulást kínál legközelebbi riválisaival, az Audi és a Mercedes-Benz modellekkel szemben.
Leave a Comment