Meghalt Ferenc pápa

Fekete Húsvét! Megrázó hírt közölt a Vatikán! Meghalt Ferenc pápa! 88 éves korában meghalt Ferenc pápa, azaz Jorge Mario Bergoglio, aki 2013 márciusa óta állt a római katolikus egyház élén. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 Aircross egy egyetlen pillantásra is megkülönböztethető autó az úton, magas motorháztető vonalakkal és egy széles, ívelt hűtőrács formájával, plusz egy fényszóró kialakítással, ami valahogy az Enterprise űrhajó esztétikáját idézi. Az építése ugyanakkor nem különösebben különleges vagy innovációs szempontból kiemelkedő. Az autó az EMP2 platformot használja, mint a Stellantis többi testvérmodellje, így nagyon hasonló méretekkel rendelkezik, mint a DS 7 Crossback, Vauxhall Grandland és a Peugeot 3008.
A váltó jellemzően automatikus, legtöbb esetben nyolcfokozatú, de egyes verziókban hatfokozatú is elérhető. Az alap benzines modellhez pedig hatfokozatú manuális váltó is jár. Minden változat elsőkerék-hajtású. Az erőforrások keresztirányban vannak elhelyezve, és három- vagy négyhengeres benzines és dízelmotorok közül lehet választani. A legmagasabb verzió, a plug-in hibrid pedig egy 1,6 literes turbós benzines motort kombinál egy 107 lóerős elektromos motorral, és egy 14,2 kWh-s akkumulátort használ, amely akár 41 mérföldes (66 km-es) WLTP szerinti elektromos hatótávot biztosít.
A C3 Aircross-hoz hasonlóan, a C5 Aircross fényszóróinak fényképe két elemből áll. Egy keskeny napi menetfény helyezkedik el a fő fényszóróegység fölött, amely halogén izzóval működik.
A Citroën 2024-es modellévre érkező újdonsága a Hybrid 136 változat, amely a kisebb motorral és könnyedebb 48V-os elektromos rásegítéssel rendelkezik, mint a plug-in hibrid (PHEV) változat. Az alacsonyabb listaáron kínált modell elsősorban egy 1,2 literes háromhengeres benzinmotorral működik, amely a Miller égési ciklusra épít, és 28 lóerőt és 41 lb-ft nyomatékot ad hozzá egy váltóhoz csatlakoztatott elektromos motor segítségével. A teljesítménye visszafogottabb, mint a PHEV-é, de a Hybrid 136 még mindig azt állítja, hogy 30%-kal jobb városi üzemanyag-fogyasztást biztosít, mint a C5 Aircross 1.2 Puretech benzinmotoros változata.
Leave a Comment