Kiderült, hogy miért hirtelen távozott, egy liftben a Pápa!

A világ megrendülten fogadta a hírt: hétfő reggel elhunyt Ferenc pápa, a katolikus egyház feje. A 88 éves egyházfő halálát a Vatikán hivatalosan is megerősítette. Kevin Farrell bíboros közleménye szerint a pápa április 21-én, reggel 7:35-kor hunyt el. Halála mély űrt hagy maga után a hívők szívében, akik az elmúlt évtizedben szeretettel és tisztelettel követték szolgálatát.
Mára KIDERÜLT, hogy mi az OKDA a váratlan eseménynek!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden elméleti bonyolultsága ellenére a Civic hibrid hajtáslánca a gyakorlatban meglepően jól működik. Mivel a benzinmotor az esetek többségében csak egy generátort hajt, szabadon foroghat olyan fordulatszámon, amit az elektronika éppen megfelelőnek tart.
Ennek köszönhetően a rendszer néha úgy viselkedik, mint egy fokozatmentes (CVT) váltó, máskor meg úgy, mintha többfokozatú sebességváltóval működne. A legtöbbször viszont észre sem veszed, mit csinál. Az elektromotor bőséges nyomatéka miatt ritkán kell 30%-nál jobban lenyomnod a gázt, így a motor egy állandó fordulatszámon maradhat, és alig hallani a működését.
Ha viszont padlógázt adsz, a Civic 0–100 km/h-ra 7,8–8,1 másodperc alatt gyorsul (felszereltségtől függően). Ilyenkor ugyan hallani némi monoton morgást a motortól, de ez ebben a kategóriában megszokott.
Van néhány apró furcsaság is. A kormány mögötti váltófülek például nem a váltást, hanem a regeneratív fékezés szintjét szabályozzák. A fékpedál szépen adagolható. A váltás – előre, hátra, park – gombokkal történik a középkonzolon. Ezek működnek ugyan, de egy hagyományos kar, mint például a Toyota Corollában, vagy egy billenőkapcsoló, mint a Golfban, kényelmesebb lenne.
A Civic ráadásul kihasználja, hogy egy alacsony, kompakt ferdehátú – és vezetni valóban élvezet.
A kormányzás igazi iskolapélda arra, hogyan kell gyors, mégis nyugodt és természetes visszajelzéseket adó rendszert beállítani egy családi autóhoz. Mindössze 2,2 fordulat kell a két végállás között, és a Civic kormányzása nagyon intuitív. Egy T-kereszteződésnél például kézáthelyezés nélkül is simán elfordul, és szépen visszatér középállásba.
Bár kevesebb közvetlen visszajelzést ad, mint a Corolla, a kormány pontos. A Michelin Pilot Sport 4 gumik, amelyek meglepően sportosak egy hibrid ferdehátúhoz, kiváló tapadást biztosítanak.
A felfüggesztés elég feszes, a kanyarokat laposan veszi, de az utazási komfort ennek ellenére nem szenved sokat. A durva burkolatokon is jól szigetel, és autópályán meglepően csendes az utastér. Egyetlen komolyabb kritika talán az lehet, hogy a futómű nem tudja igazán kisimítani a legrosszabb vidéki mellékutakat – ilyenkor az autó kicsit pattogóssá válhat.
Leave a Comment