Ekkor választhatják meg az új pápát!

A pápaválasztás mindig izgalmas esemény, hiszen az új egyházfő személye meghatározza az egyház jövőbeli irányvonalát. A szavazás eredményét a Sixtus-kápolna kéményéből felszálló füst jelzi majd! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai fejlődése az Egyesült Királyság piacán egyértelműen az SUV-k felé tolódott, hiszen 2023-as eladásaik 75%-a ebből a kategóriából származott. Ez a változás azt jelenti, hogy egykor népszerű modellek, mint az i10, i20, i30 és az Ioniq 6 ma már csupán az összes eladás 25%-át teszik ki.
Ez a változó táj egy érdekes helyzetbe hozza az i20-at. Bár már nem kulcsfontosságú eladási tényező a Hyundai számára, különösen Európában, mégis olyan autóról van szó, amely fontos szerepet játszik az általános modellkínálatban. Az i20 2024-es enyhe frissítése azt jelzi, hogy a Hyundai felismeri a szuperminik – kompakt, praktikus autók, amelyek egyszerűséget és örömet kínálnak – folyamatos relevanciáját.
Bár az i20 már nem áll az élen, szerepe a mobilitás biztosításában és a márkahűség erősítésében továbbra is jelentős. Még mindig van valami különösen kielégítő a kis, könnyű autókban, amelyek nem bonyolítják túl a dolgokat. Az i20, a szerény vizuális frissítésekkel és egyszerűsített motorválasztékával tükrözi ezt a változást, de még mindig megőrzi annak vonzerejét, hogy egy könnyed, mindennapi autó marad.
Amikor ennek a generációnak az i20-asnak a bemutatója megtörtént, a nagy hír az volt, hogy elérhető lesz 48V-os mild-hibrid rendszerrel. Ez egy 48V-os lítium-ion akkumulátorból és inverterből áll (amely nagyjából egy aktatáska méretű egységet alkot, és a csomagtér padlója alatt helyezkedik el, ahol egyébként a pótkereket tartanák), plusz egy övvel hajtott indítómotor, amely a motorra van rögzítve.
Ez az elektromos motor csak rövid ideig segíti a 1,0 literes háromhengeres turbós benzinmotort gyorsuláskor, de azt állítják, hogy hozzájárul a futás hatékonyságának akár 4%-os javulásához a nem hibrid i20-hoz képest. Ez akár 55,4 mpg-t is jelent a WLTP kombinált teszt alapján, és ez az érték ugyanaz marad, függetlenül attól, hogy a hétfokozatú duálkuplungos automata vagy az új „intelligens” hatfokozatú manuális váltót választja.
Leave a Comment