2025 Özvegyi nyugdíj!

Az utóbbi időben egyre több kérdést kapok az özvegyi nyugdíjra való jogosultsággal kapcsolatban, nem véletlenül, mert az özvegyi nyugdíjra vonatkozó szabályozás egyáltalán nem egyszerű. Különösen oda kell figyelnie a jogosultságok alakulására annak az özvegynek, akinek az élettársa hunyt el. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a Sandero 2020-ban jelent meg. A Dacia 2022 végén enyhén módosította a hűtőrácsot és a belső teret, megváltoztatva a vállalati logót, de szinte minden más tekintetében változatlan maradt az autó. 2024 elején pedig egy új középkategóriás felszereltségi szintet – a Journey-t – is hozzáadott a választékhoz, új, 109 lóerős 1,0 literes turbós benzinmotorral és CVT váltóval.
Ellentétben elődjével, ez a Sandero már kényelmi funkciókat kínál – ha úgy tetszik, extra kényelmet. Állítható magasságú és dőlésszögű kormánykerék; LED fényszórók; sőt, érintőképernyős infotainment rendszer (bizonyos felszereltségi szinteken). Rendben, könnyű viccelődni ezekkel a dolgokkal, de ezek jól mutatják, mennyire átalakította a Dacia a Sanderót. Lehet, hogy az Egyesült Királyság legolcsóbb autója, és még mindig Sandero néven fut, de hatalmas különbség van a jelenlegi és az előző (2013-2020) Sandero között.
Ez az autó a Renault CMF-B platformján alapul. Ez azt jelenti, hogy megosztja a Renault Clio műszaki alapjait, és nagyobb karosszéria merevséggel rendelkezik kevesebb súllyal. Hamarosan rátérünk, hogy mindez mit jelent pontosan, de íme egy kis előzetes: jó hír.
Bár az autó általános méretei változatlanok maradtak, a nyomtáv hasznos módon 41 mm-rel szélesebb, és a tengelytávolság 15 mm-rel hosszabb, mint az előző modellé. A jármű élesebb stílusával és olyan apró részletekkel, mint a hűtőrácson található króm, a új Sandero kevésbé tűnik bumszlinak, mint elődje, és stílusát jobban a mainstream versenytársakhoz, például a Skoda Fabiához közelíti.
A legtöbb változatot egy 1,0 literes, háromhengeres turbós benzinmotor hajtja, de a Bi-Fuel egy kicsit más. Egy módosított, 99 lóerős 1,0 literes turbós háromhengeressel rendelkezik, amely képes benzinnel vagy cseppfolyósított kőolajgázzal (LPG) működni, és mindkét üzemanyagrendszer teljesen külön van egymástól. Így a szokásos helyén található 50 literes benzin tank mellett van egy 40 literes LPG tartály is, ahol a pótkeréknek kellene lennie. Az LPG olcsóbb, mint a benzin, és kevesebb CO2-t bocsát ki, ráadásul a teljesítmény és a nyomaték is magasabb, mint benzines üzemmódban.
Azonban az LPG nem található mindenhol az Egyesült Királyságban, és az autó nem működik olyan gazdaságosan LPG-vel, mint benzinnel: az autó hivatalosan 39,8 mpg-t tud futni LPG-vel, szemben a 52,3 mpg-vel benzinnel. Mégis, ha mindkét tankot megtöltöd, akár 800 mérföldet is megtehetsz velük együtt, ami a Sandero Bi-Fuel-t a legnagyobb hatótávolságú kisautóvá teheti a piacon.
Leave a Comment