Ők kerülnek vissza a Nagy Duett-ba?!

A T/2 most szavazást indított, amelyben a nézők arról dönthetnek, melyik, kiesett páros térhessen vissza A Nagy Duett döntőjére. Nem könnyű a döntés de így a szavazás során már túl egyértelmű! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
148 lóerővel a Renault 5 Comfort Range nagyjából a Stellantis kínálatának, mint a Citroën ë-C3 és Fiat Grande Panda, valamint az erősebb modellek, mint a 215 lóerős Mini Cooper SE között helyezkedik el. A 0-100 km/h (0-62 mph) 8,2 másodperces gyorsulásával a Renault használhatóan gyors, még akkor is, ha ez 0,3 másodperccel elmarad a megadott értéktől.
Az Urban Range verzió nem igazán marad el, 121 lóerővel, és mindössze 1,1 másodperccel lassabb gyorsulási idővel.
Sok elektromos autó nagyon tudatosítja az emberben a súlyukat; az Urban Range 5 viszont inkább egy hagyományos benzinmotoros szupermininek tűnik, csak éppen jobban „leültetve”.
Akik nagyobb teljesítményt kívánnak, azok számára mindig ott van az Alpine verzió, amely 174 vagy 215 lóerőt kínál. Csak minimális teljesítménycsökkenést tapasztaltunk, amikor az akkumulátor töltöttsége alacsony volt.
A vezethetőség jól van megoldva, a gázpedál pedig szépen progresszív a normál módban. Nem tűnik úgy, mintha a szoftver mesterségesen korlátozná a teljesítményt, és bár van egy kickdown kapcsoló a pedál végén, nem szükséges azt túlnyomni, hogy elérjük a maximális teljesítményt.
A regeneratív fékezés tekintetében nem igazán van választási lehetőség: a D mód enyhe lassulást biztosít a gázpedál felengedésével, míg a B mód erősebbre állítja a fékezést. Hiányzik az a lehetőség, hogy a vezetők valódi „szabadon futó” és egypedálos módokat választhassanak.
Külön dicséret illeti a fékrendszert és annak teljesítményét. A megállási távolságok tekintetében a Kia EV3-mal van egy szintre, mind száraz, mind nedves körülmények között, és a Cupra Born VZ-t is jelentős mértékben felülmúlja. Még lenyűgözőbb a fékpedál érzete. A rendszer vezetéken keresztül működik, ami egy megbízhatóan kemény pedált eredményez, amelyet könnyebb szabályozni, mint szinte bármely más elektromos autó vagy plug-in hibrid esetében.
Leave a Comment