Most tényleg sikerülhet Molnár Gusztávnak

Molnár Gusztávért egy ország szorított, hogy legyőzze nehézségeit, majd egy ország mondott le róla, amikor újra és újra visszaesett. A színész most azt állítja, elszántabb, mint valaha, és többek között az új párja és leendő gyereke ad neki erőt! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A McLaren Senna belső terébe a márkára jellemző, felfelé és kifelé nyíló diéderes ajtón keresztül juthatunk be. Akárcsak a 720S esetében, de ellentétben a 570S-sel, az ajtó a tetőhöz és az A-oszlop alsó részéhez is csatlakozik, így rendkívül látványos mozdulattal nyílik. És garantáltan csak egyszer felejted el becsukni, mielőtt beülnél a meglepően kényelmes, de rendkívül agresszív megjelenésű kagylóülésekbe – onnantól ugyanis gyakorlatilag lehetetlenné válik felnyúlni az ajtó behúzókarjához.
A Senna utastere egészen más hangulatot és látványvilágot kínál, mint a McLaren többi modellje. A műszerfal karbonból készült, és egy vízszintesen elnyúló, szárnyszerű felület köré szerveződik. Az állítható digitális műszeregység és a portré-orientált infotainment kijelző látszólag a 720S-ből származik, ám itt az infotainment sokkal inkább egy különálló egységként jelenik meg – teljesen mellőzve a hagyományos középkonzol vagy „centre stack” kialakítást.
A végeredmény: egy letisztult, szinte versenyautósan puritán környezet, amely minden felesleges dizájnelemet elhagy, és kizárólag a funkcionalitásra, a könnyűségi szempontokra és a vezetés élményére fókuszál.
A McLaren Senna motorja nem valami csúcstechnológiás hibrid, és nem is az a klasszikus, szívó V12-es, amiről gyerekként álmodtál. Ezért – és még más okokból is – jogosan merülhet fel benned a kérdés: vajon ez az autó képes-e olyan mértékű gyorsulásra, ami valóban új szintet képvisel a McLaren palettáján?
A rövid válasz: nem igazán – de nem is feltétlenül kellett másnak lennie. A Senna alig maradt el attól a gyári gyorsulási időtől, amit a McLaren megadott, hiszen tesztpályán 3,1 másodperc alatt gyorsult 0-ról 60 mérföld/órára. Ez alig lassabb, mint a 720S (2,9 mp) vagy a hibrid szupersportautó P1 (2,8 mp).
Szóval, bár nem szakít új dimenziókat a gyorsulás terén, mégis lélegzetelállítóan gyors – csak épp nem gyorsabb, mint amit már megszokhattunk a McLarentől. A különbség tehát nem a nyers számokban, hanem abban rejlik, hogyan adja át ezt a teljesítményt: a Senna teljesen a vezetés élményére, a precizitásra, a versenypályás intenzitásra épít. Ez nem „csak” egy gyors autó.
Leave a Comment