Botrány Ferenc pápa gyászmiséjén!

Szerda este teljesen zsúfolásig megtelt a Fővárosi Szent István Bazilika, ahol a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia tagjai tartottak gyászmisét a húsvéthétfőn elhunyt Ferenc pápáért. A szertartást Veres András győri megyés püspök, az MKPK elnöke vezette – innen kezdődött az ord/bál/s! – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Stinger GT-Line S nem teljesíti a gyártó által ígért egyenes vonalú teljesítményt.
Egy hideg, nedves napon, a tesztpályán elért legjobb 0-60 mph (0-96 km/h) időnk 7,39 másodperc lett, ami jóval elmarad a Kia által megadott 5,8 másodperctől.
A jó kanyarodási egyensúly miatt a Stinger GT-Line S vezetése szórakoztató, de a túlzottan érzékeny menetstabilizáló rendszer megnehezíti annak határainak felfedezését.
A nap során tapasztalt körülményeket nem lehet túlzottan hibáztatni, mivel a Stinger nem érezte úgy, hogy nehezére esett volna megtalálni a tapadást a rajtnál. Inkább úgy tűnt, hogy egy nagy, nehéz autóról van szó, amelyet egy bizonytalan váltó hátráltatott azokban az első kulcsfontosságú milliszekundumokban, amikor felengeded a féket és padlógázt adsz.
A viszonyítás kedvéért: a 2015-ben tesztelt 197 lóerős Jaguar XE benzinmotoros modellje 7,6 másodperc alatt futotta a referencia sprintet, annak ellenére, hogy 47 lóerővel és 33 Nm nyomatékkal elmaradt a Stingertől.
Miután elindult, a Stinger még mindig épphogy megelőzte a kevésbé erős, bár könnyebb Jaguart, amikor 30 mph-ról 70 mph-ra gyorsítottunk, 6,4 másodperces időt futva az XE 6,9 másodperces idejéhez képest.
Figyelembe véve, hogy a 2.0 literes Stinger nagyobb teljesítménye és nyomatéka valószínűleg erősen vonzó lesz közvetlen riválisaival szemben ezen az árfekvésen, kár, hogy ezek az állítólagos gyorsulási előnyök nem igazán mutatkoztak meg a tesztnapon.
Mégis, 2500 rpm felett a Stinger reagálékony és bőven van benne elegendő erő a biztonságos előzési manőverekhez az úton. Csak készülj fel arra, hogy az automata váltó egy kicsit lassabban reagálhat, amikor az „kickdown” (padló) kapcsoló aktiválódik.
Legalább a felváltás viszonylag sima, azonban. A kormányon található váltófülekkel te magad is válthatsz, bár mivel nincs valódi manuális mód, a váltó automatikusan visszaáll „D”-be, ha nem választasz más fokozatot a füllel.
A turbós négyhengeres motor nem adja a világ legizgalmasabb hangját. Bár van egy viszonylag izmos él a hangján, ne feledd, hogy az aktív hangrendszer is hozzájárul a hangélményhez, így van benne egy kis „hangbűvészetről” is szó. Mégis, menet közben csendes és finom, és ezt nem érdemes leértékelni.
Leave a Comment