Így érkezett meg Orbán!

Eltemették szombaton Ferenc pápát, akinek a tiszteletére a világ vezetői mellett Magyarország politikai vezetői is felvonultak, így Sulyok Tamás, Semjén Zsolt vagy Orbán Viktor is. A miniszterelnök a szertartás után adott interjút MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Santa Fe utastere inkább a praktikumról, mintsem a díszítettségről szól. Ennek megfelelően alapfelszereltségként hét ülést kapunk; a második üléssor előre-hátra csúsztatható, valamint egy gombnyomásra teljesen lehajtható; a csomagtér pedig még az elődmodell tágas méreteihez képest is nagyobb lett.
Ha a leghátsó üléseket lehajtjuk, a csomagtér 547 literes – ez a kapacitás 1625 literre növelhető a 60:40 arányban osztott, lehajtható második üléssor segítségével. Ez jóval praktikusabbá teszi a Santa Fe-t a hétüléses Nissan X-Trailhez képest (445 liter), bár a Skoda Kodiaq még mindig valamivel nagyobb (560 literes alapcsomagtérrel).
A műszerfal érdekes elegyét nyújtja az analóg és digitális elemeknek, némi túlkomplikált stílusjeggyel fűszerezve – ugyanakkor dicséret illeti a nagy méretű és könnyen leolvasható üzemanyagszint- és hőmérséklet-jelzőkért.
Ennek ellenére – mivel a Premium és Premium SE felszereltségi szinteken az érintés nélküli csomagtérajtó alapáron jár; a csomagtér nyílása pedig nagy (1100 mm széles, 760 mm magas), így gond nélkül elnyeli a terjedelmesebb tárgyakat is, mint például bicikliket vagy bútorokat; és a raktérpadló sík – a gyakorlati használhatóság tekintetében igazán kevés a kritika tárgya.
Ugyanez elmondható az utastérről is. Még a Premium SE modellhez alapáron járó panorámatetővel is bőséges a fejtér a második sorban, és a lábtér is több mint kielégítő. A csaknem teljesen sík padló a hátsó középső ülést is kényelmesebbé teszi.
A Santa Fe az idő mérésében elég jól szerepel más, hétüléses SUV-kkal szemben. Teljes tankkal és két utassal a Hyundai 30-70 mph (48-113 km/h) közötti sebességtartományban 8,7 másodperc alatt végezte el a sebességváltást, ami figyelemre méltó idő. Összehasonlításul, a 2015-ben tesztelt Land Rover Discovery Sport (188 lóerő, 325 lb-ft nyomaték, 1863 kg) 0,3 másodperccel volt lassabb; míg a Skoda Kodiaq (148 lóerő, 251 lb-ft nyomaték, 1751 kg) 1,4 másodperccel maradt el a Santa Fe tempójától.
Az, hogy a Hyundai képes felvenni a versenyt két osztályunk kedvencével is, jól mutatja, hogy teljesítmény terén nincs hiányosság. Bár a teljesítmény bemutatásának módja nem éppen izgalmas, ahogy egy ilyen típusú autótól elvárnánk, bőven van annyi, hogy a Santa Fe egy finom erő benyomását keltse, és meggyőzzön bennünket arról, hogy szívesen elboldogulna vontatással is.
Leave a Comment