Magyar Péter visszavonult!

Magyar Péter már lassan másfél éve elég aktívan van a köztudatban! Sokak szerint nem kell bemutatni senkinek sem az addigit tevékenységét! Az elmúlt 1,5 évben nagyon sok mindent vitt véghez! Azonban most jön a drámai fordulat! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Niro hibrid rendszere kétségtelenül egy figyelemre méltó példa arra, hogyan egyensúlyoznak a gyártók a teljesítmény és a hatékonyság között az egyre versenyképesebb piacokon. Az a képesség, hogy a kiválasztott sebességfokozatban tartja az autót, hogy jobb gyorsulást biztosítson, mindenképpen erősség, különösen, ha összehasonlítjuk a versenytársakkal a crossover szegmensben. Például a 30-70 mph közötti gyorsulás negyedik fokozatban 13,7 másodperc alatt azt mutatja, hogy mennyire hatékonyan használja a hibrid hajtásláncot a gyors sebességnövekedéshez.
Azonban a hibrid rendszer reakciókészsége vegyes érzéseket kelthet, különösen, ha a gázpedál nincs teljesen lenyomva. Az Eco módban a gázpedál szinte nem reagál, ami frusztráló lehet azoknak a vezetőknek, akik azonnali gázreakcióra vágynak, míg a Sport módban ez javul, de még mindig van egy kis teljesítmény „leblokkolva”, amíg a pedál majdnem teljesen le nem van nyomva. Ez csalódást okozhat azoknak, akik a simább, kiszámíthatóbb teljesítmény-átvitelt értékelik a mindennapi vezetés során.
A duálkuplungos váltó (DCT) választása a hagyományosabb CVT helyett érdekes döntés. A DCT-k jellemzően közvetlenebb, gyorsabb sebességváltásokat biztosítanak a CVT-hez képest, de néha zökkenőket vagy kevésbé finom érzetet okozhatnak, különösen hibrid alkalmazásokban, ahol a teljesítmény folyamatos és sima átadása fontos. Az a tény, hogy a DCT-nek még mindig szüksége van a sebességfokozatok visszakapcsolására a megfelelő gyorsulás érdekében „D” módban, azt mutatja, hogy talán nem annyira zökkenőmentesen integrált a vezetési élménybe, mint egy CVT ugyanebben az alkalmazásban.
A Niro bizony nem mentes a sajátos jellemzőitől, és bár kiemelkedő bizonyos aspektusokban, mint a sebességváltás közbeni gyorsulás és a teljesítmény, amikor a határig van hajtva, a hibrid rendszer reakciókészsége a normál vezetés során talán nem olyan kifinomult, mint néhány versenytársánál, különösen azok számára, akik az azonnali nyomaték-átadást várják.
Leave a Comment