Nincs szó amit Opitz Barbi tett!

Hullámhegyek sorozatát élte át Opitz Barbi az elmúlt években. Bár az énekesn/t az elmúlt hónapokban már a Házasság első látásra szereplője, Szolnoki Szabolcs próbálta mint menedzser visszaterelgetni a siker útjára, mostanra véget ért. Most az üzletember mesélt a kamerák előtt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Bigster hátulja jelentősen hosszabb, ami alapot ad a 677 literes csomagtérkapacitásának (bár a teljes hibrid változatban 612 liter), és az A-oszlopokat 5 cm-rel meghosszabbították, hogy nagyobb szélvédőt biztosítsanak (ami vastagabb üveggel rendelkezik a jobb akusztikai szigetelés érdekében). Ugyanakkor a Bigster szélessége nem haladja meg a Dusterét, így nem kell számítani arra, hogy nehezebben kezelhető lenne B-osztályú utakon vagy külvárosi zsúfolt utcákon.
A motorkínálat is ismerős: A jelenlegi Bigster az elsőkerékhajtású Hybrid 155, amely a Duster Hybrid 140-hez hasonlóan egy atmoszférikus 1,6 literes négyhengeres motort párosít két elektromos motorral, de a Bigsterben egy 1,8 literes négyhengeres erőforrás dolgozik, amely összesen 153 lóerőt biztosít. Ezzel a Dacia 59 éves történetének legerősebb személyautója.
Emellett létezik egy mild-hybrid verzió is, amely egy 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotorral és egy 48V-os elektromos rendszerrel, valamint egy hatfokozatú manuális váltóval van felszerelve. Ennek teljesítménye 138 lóerő – de választható ugyanez a motor, 10 lóerővel kevesebb teljesítménnyel, viszont négykerékhajtással, ami független hátsó felfüggesztést biztosít a csavaros tengely helyett.
A teljes hibrid hajtáslánc nem a kedvencünk a Dusterben, és valószínű, hogy a Bigsternél sem lesz az (mivel még nem teszteltük a mild-hybrid változatokat, nem tudjuk biztosan), de az itt használt nagyobb, 1,8 literes motor lényegesen halkabb, és általánosságban magabiztosabb.
A különbség nem ég és föld, fontos megjegyezni, és a tipikus Tiguan tulajdonos még mindig viszonylag durvának találhatja nagyobb gázpedál terhelés alatt, de az alacsonyabb terhelésű gyorsulás sima és reagálékony, és a hajtáslánc képes csendesen átállni az elektromos üzemmódba, ami még mindig figyelemre méltó. Röviden: nem zavaró.
A fékek is rendben vannak, és a Bigster ügyesen megáll, nem utolsósorban azért, mert a saját tömege 1419 kg. Ez alacsony a szegmens átlagához képest: az ekvivalens Ford Kuga 1614 kg, és még az ekvivalens Kia Sportage is 1561 kg. Az előny az, hogy bár a hibrid 153 lóereje és 127 lb-ft nyomatéka papíron gyengének tűnik, a gyakorlatban a megfelelő előrehaladás könnyen elérhető, legalább két személy esetén.
Leave a Comment