8 ezer forinttal nő mindenki nyugdíja, de igényelni kell!

Sokan nem tudnak róla, de bizonyos feltételek mellett havi 8.000 forinttal is nőhet a nyugdíjuk. Mutatjuk, kik jogosultak és hogyan lehet igényelni.
Kik jogosultak rendkívüli nyugdíjemelésre?
Ez a támogatás azokra a személyekre vonatkozik, akik:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot e-308 talán nem a leggyorsabb vagy legizgalmasabb elektromos autó a kategóriájában, de mégis erős érveket sorakoztat fel maga mellett, mint egy kifinomult, kiegyensúlyozott és valóban kellemesen vezethető jármű – különösen a brit (és ehhez hasonló) közutakon.
A 0–100 km/órás gyorsulás körülbelül 9 másodpercet vesz igénybe, ami nyilvánvalóan elmarad a szegmens számos versenytársától, ahol a 7–8 másodperc már az elvárt szint. Ugyanakkor a teljesítmény nem is tűnik az e-308 elsődleges céljának. A Peugeot inkább a hozzáférhető, mindennapi használatra optimalizált kifinomultságot helyezte előtérbe – és ebben a tekintetben jól teljesít.
A Sport üzemmód aktiválásával érhető el a Stellantis-féle elektromos hajtáslánc teljes, 154 lóerős teljesítménye, amely korrekt gyorsítást biztosít, ha szükséges – bár nem elegendő ahhoz, hogy igazán fürgének hasson. A vezető által nem szabályozható regeneratív fékezés hiánya talán apróbb dolognak tűnhet, de egyre több vetélytárs kínál ilyet, és ebben az egyre versenyképesebb kategóriában meglepő, hogy a Peugeot ezt kihagyta.
Ennek ellenére az e-308 az alábbi területeken visszanyeri vonzerejét:
– Erős valós fogyasztási értékek (a hatchback verzióval akár 4,4 mérföld/kWh),
– Több mint 320 km hatótáv, még változatos körülmények között is,
– Meggyőző vezetési élmény, kiváló futóműhangolással, komfortos rugózással, jó karosszériamozgás-kontrollal és precíz kormányzással.
Az e-308 viszonylag alacsony tömege az elektromos autók között, valamint a jól behangolt futómű és a visszafogott gördülési ellenállású abroncsok segítik abban, hogy stabilnak és pontosnak érződjön az úton – még ha nem is izgalmas, de megnyugtató és kellemes vezetési élményt kínál. Az akkumulátor tömege ráadásul épp azt a kis plusz súlyt adja meg a kormányzásnak, amitől természetesebbé válik az autó irányítása, különösen a Peugeot többi modelljéhez képest.
Összességében tehát az e-308 egy érett, kifinomult elektromos kompakt, amely inkább a mindennapos elégedettséget célozza meg, mint a villámgyors gyorsulást vagy harsány karaktert.
Leave a Comment