Dráma Kecskemét főterén!

Vasárnap nagyon drámai és egyben döbbenetes esetnek lehettek szemtanúi azok, akik Kecskeméten tartózkodtak. A vármegyeszékhely főterén egy fé/fi ho/tte/tére találtak rá. Az eset körülményeit jelenleg is vizsgálják. MUTATJUK MIT LEHET TUDNI EDDIG!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó a Range Rover Sport új csúcsváltozata, amely a teljesítményre helyezi a hangsúlyt. Ez eltér attól, ahogy az „SV” jelölést a nagyobb Range Rover modelleknél használják – ott inkább az extra luxust jelöli, nem a sportosságot. Az előző generációs SVR-tulajdonosoknak talán furcsa is lehet, hogy a név most egyszerűsödött, hiszen az „SV” elsőre akár visszalépésnek is tűnhet.
Külsőre az új SV visszafogottabb, mint az elődje: nincs óriási légbeömlő, szélesített sárvédő vagy rikító fényezés. Ugyanakkor a négy kipufogóvég és az aerodinamikai elemek azért árulkodnak a sportos szándékról.
A legtöbb fejlesztés azonban az autó futóművét és irányíthatóságát érintette. Új a hátsó segédváz, új futóműkarokat kapott, aminek köszönhetően szélesebb lett a nyomtáv és sportosabb a futómű geometria. A légrugózás többlépcsős kamrákat használ, és a többi Range Rover Sportnál akár 25 mm-rel alacsonyabban ülteti az autót.
Az alapmodell adaptív lengéscsillapítóit és aktív dőlésszabályzóit itt egy új rendszer váltja fel, amit a gyártó „6D Dynamic” néven emleget. Ez hidraulikusan szabályozza a dőlést és a bólintást, miközben súlyt is spórol. Megmaradt a négykerék-kormányzás, de elöl gyorsabb áttételű kormányművet kapott az SV.
Alapfelszereltségként acél fékeket, 23 colos kovácsolt felniket és négyévszakos abroncsokat kapunk. Utóbbiak ugyan nem versenygumik, de a gyártó szerint még így is 25%-kal nagyobb oldalirányú tapadást nyújtanak, mint a régi SVR.
Felárért kérhetők szénszálas kerekek és karbon-kerámia fékek is – ezeket sajnos a tesztautóban nem voltak benne –, amelyek összesen 76 kg-ot spórolnak a rugózatlan tömegből.
A tesztautó hivatalosan 2485 kg-ot nyom, üzemi tömege pedig (részben megtöltött üzemanyagtartállyal) 2546 kg volt – ez kb. 150 kg-mal több, mint az előző SVR súlya.
Leave a Comment