Válik Dobrev Klára és Gyurcsány Ferenc

Dobrev Klára, a DK EP-képviselője csütörtök kora délután kiírta a köz/sségi oldalára, hogy elválnak Gyurcsány Ferenccel. Dobrev a bejegyzésében azt is tudatta, hogy Gyurcsány Ferenc visszavonul a hazai közélettől. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új Santa Fe a korábbi generáció alapjaira építkezik, amely egy meglehetősen szokatlan platformcserét hajtott végre a modell életciklusának közepén, így nem mondható igazán régi autónak. Az új N3 platform-ot a Kia Sorento is használja, ennek eredményeként a két koreai SUV elég hasonló motorválasztékkal rendelkezik.
A központban egy hibrid és egy plug-in hibrid hajtáslánc található, amelyek mindketten egy turbófeltöltős, 1.6 literes, négyhengeres motort használnak, 158 lóerővel, valamint egy elektromos motort a hatsebességes automata váltóban. A hibrid változatban egy 58 lóerős elektromos motor dolgozik, míg a plug-in hibrid verzióban ez 90 lóerő.
A Hyundai-nak elég érdekes kapcsolata van a márkanevével. Már nem található meg a kormánykeréken, viszont a fényszórók feltűnően H formájú nappali menetfényei jelennek meg, amelyek aztán narancssárgára váltanak, hogy irányjelzőként működjenek. Az LED fényszórók nem adaptívak.
A Kia Sorento kizárólag négykerékhajtással érkezik (mechanikai rendszerrel, amely átvitel-kasztot és hajtóműtengelyt használ, nem pedig olyan megoldással, amely egy extra motort ad hozzá a hátsó tengelyhez, mint sok hibrid esetében), míg a Hyundai olcsóbb elsőkerék-hajtású verziót is kínál a hibrid modellből. A dízelmotorokat azonban mindet megszüntették, így azoknak, akik vontatásra használnák, más választás után kell nézniük – mindkét hibrid maximum 1100 kg-ot képes vontatni.
Műszakilag az új Santa Fe nem különbözik annyira az előzőtől, de a Hyundai azt mondja, hogy dolgoztak a felfüggesztési gumibakokon, hogy javítsák a rugózás elszigetelését, és újrahangolták a kormányzást, hogy jobb középpontú érzést biztosítsanak.
Ez elsősorban egy dizájn- és belső tér átalakítás. Az egész autó 45 mm-rel hosszabb, hogy több belső teret biztosítson, de – hála Istennek – az össz szélesség nem nőtt, továbbra is 1900 mm maradt tükör nélkül.
Ahogy azt már számos Hyundai modellnél láttuk, a márka nem igazán tartja fontosnak a dizájn folytonosságát. Ez az új Santa Fe markánsan eltér a korábbitól, szögletes formákat alkalmazva, és egy kicsit olyan, mintha egy nagyobb Volvo 240 lenne. Ahogy a svéd „tégla” hívei tudják, ez egy praktikus forma, amely maximalizálja a csomagtér kapacitását és a láthatóságot (a Hyundai azt mondja, hogy a negyedüvegek 48%-kal nőttek). Mindenesetre biztosan kilóg a modern, kavicsformájú autók közül.
Leave a Comment