Nagy a baj! Visszatér a fagy durva időjárás jön

A következő napokban továbbra is marad a hűvös, szeles, és sokszor csapadékos időjárás, így aki igazi tavaszi melegre vágyik, annak még egy kis türelemre lesz szüksége. A reggeli hőmérsékletek péntekre már 5 fok alá is csökkenhetnek, sőt, szombaton egyes helyeken fagy is előfordulhat. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A második generációs Sportage-ek ugyanarra a platformra épültek, mint a Hyundai Tucson, és ezt a változatot 2010 végén mutatták be, részeként egy sor vonzó új modellnek, amelyeket a német tervező, Peter Schreyer rajzolt meg.
Egy ilyen egyértelmű SUV génkészlettel rendelkező járműnél talán megkérdőjelezhető, hogy honnan jön a ‘krossover’ elem. Valójában a Kia Sportage egy jól árazott kompakt lágy terepjáró, de olyan figyelemfelkeltő kinézetet és marketing szöveget kapott, hogy a Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Ford Kuga és Skoda Yeti mellé sorolhassák.
A motorkínálat 1.6-os és 2.0 literes benzinesekből, valamint 1.7 és 2.0 literes dízelekkel áll rendelkezésre, utóbbi erőforrás kétféle teljesítményszinten kapható.
Az alacsonyabb teljesítményű motorokhoz a Kia ISG (Intelligens Start-Stop) rendszere tartozik, míg a 2.0 literes motorokhoz négykerék-meghajtás jár. Automata váltó opcióként elérhető a 2.0 literes motorokhoz.
A felszereltségi szintek egyszerűek: 1, 2, 3 és 3 Sat Nav a kétkerék-meghajtású modelleken, míg az összkerékhajtású modelleken KX-2, KX-3, KX-3 Sat Nav és a csúcsmodell KX-4 található.
Egy másik jellegzetes tervezési elem a C-oszlop hátrafelé dőlése. Ez nemcsak vonzó szögletességet ad az ablakvonalnak, hanem több fényt és jobb kilátást biztosít a hátsó utasok számára is.
Lényeges, hogy a dizájn eltünteti az elavult előd emlékeit, és olyan merész megjelenést ad a Sportage-nak, amilyet sok vásárló keres ebben a kategóriában.
A tető elülső élén található bemélyedések azok az apró részletek, amelyeket Kia tervezési vezetője, Peter Schreyer ragaszkodott ahhoz, hogy a gyártásba kerülő Sportage-en is szerepeljenek. Ezek megőrzik a hűtőrács vonalát, és az élek felé magasabbak, mint a középső rész.
A Kia növelte a Sportage acél-üveg arányát egy magasabb és emelkedő derékvonallal. A keskeny oldalsó ablakok dinamikus képet kívánnak sugallni. A Sportage-nak alacsonyabb a hasmagassága, mint a régi modellnek, ami azt sugallja, hogy inkább krossover, mint hagyományos SUV. Ezen kívül könnyebb be- és kiszállni belőle.
Leave a Comment