Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, május 13
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Jimmyt kiásták a végső nyughelyéről!

    BY admin2025.05.11.2025.05.11.

    Zámbó Jimmy emlékét gy/lázta meg egy kép. A kép futótűzként terjed a közösségi médiában, sokaknál kiverve a biztosítékot. Zámbó Árpy, Jimmy testvére, dühösen szólalt meg az ügyben:
    – Ez már nem vicc. A család és a rajongók teljesen értetlenül állnak a történtek előtt. Árpy szerint ez a szintű tiszteletlenség már túlmutat a jó ízlés határán, sőt: – Ez egyenesen a sírból való kirángatása Jimmynek!
    EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A GT Hybrid a választék kezdete, bár manapság már 90 000 font felett kezdődik, és mérsékelt hibridként érkezik. Ez azt jelenti, hogy nem kell minden éjszaka csatlakoztatni, hogy másnap reggel szinte hangtalanul induljon el. A motorja egy övbe integrált indítógenerátorral rendelkezik, amely fékezés és lassulás közben energiát gyűjt és egy csomagtérben elhelyezett akkumulátort tölt.
    A Levante nem igazán szenved túlzottan ambiciózus sebességmérőtől: 70 mph közvetlenül a 12 órás pozícióban található. Furcsa, de mennyire kielégítő érzés egyenesen tartani a mutatót az autópályán.

    A 325 lóerős csúcs teljesítményével és 6,0 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulásával nagyjából ott helyezkedik el, ahol a régi V6-os alapmodell, míg a még erősebb, 424 lóerős V6-os Modena körülbelül 20 000 fonttal drágább, és 5,2 másodperces gyorsulásra képes, miközben izgalmasabb hangot ad ki.
    Mivel még nem próbáltuk a belépő változatot, annak könnyebb motorja valószínűleg élesebbé teszi az első kanyarodási reakciót.
    A mélyebb zsebekkel rendelkező puristák valószínűleg egyenesen a V8-ra ugranak, ami egy 572 lóerős, 3,8 literes, Ferrari által tervezett, két turbós motor. Miután évekig szolgált a Levante Trofeo-ban, most a V8 Ultima különkiadás formájában búcsúzik. Nincs extra teljesítmény, de gazdagabb felszereltség és plakettek bőségesen találhatók. 4,0 másodperc alatt eléri a 100 km/h-t, és egészen lenyűgöző hangja van – bár nem annyira lelkesítő, mint a Maserati régi, szívó V8-asai.
    A Levante nagyon is egy valódi teljesítmény-SUV-nek érzi magát a vezetőülésből, miután teljesen lenyomtad a hosszú utazású gázpedált. Az, hogy nem az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio V6-osával ellentétben indul el agresszív erőszakossággal, teljes mértékben összhangban van a Levante kifinomultabb és összeszedettebb karakterével. A Maserati sokkal simább és nyugodtabb marad, még teljes gázzal is, mint az Alfa.

    Van azonban elég nyomaték és tapadás ahhoz, hogy a Levante 100 km/h-ra mindössze 5,1 másodperc alatt felgyorsuljon, 160 km/h-ra kevesebb mint 13 másodperc alatt, és a 48-112 km/h közötti gyorsulás mindössze 4,5 másodpercet vesz igénybe. Mindezek figyelembevételével a Levante szinte tökéletesen felveszi a versenyt egy V8-as dízel Audi SQ7-tel, és lényegesen gyorsabb, mint a 2016-os tesztünkben mért Levante dízel.
    Lehet, hogy gyorsabbat is vehetsz a pénzedért, de nehezen találnál közvetlen riválist, amely a sebesség, a lelkesség, a mechanikai gazdagság és a jó modorok ilyen vonzó keverékét kínálja.
    A Ferrari által összeállított, két turbós, szűk V6-os motor más motorcsaládból származik, mint az Alfa legújabb „Cloverleaf” kínálata, de hasonlóan rugalmas, sürgető és szabadon pörög, jutalomként pedig az alkalmankénti 6000-es fordulatszámig való felpörgést is meghálálja. Diszkréten egzotikus és jól nevelt hangja van, sportos élekkel, amely éppen elég fűszert ad a hallható recepthez.

    Previous Post

    Érkeznek a nyugdíjas Áfa kártyák! Ezt kell tenni!

    Next Post

    Tajtékzik a Zámbó család!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megszólalt az RTL a csatorna megszűnéséről!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum