Egymásnak esett Aurélió és Lékai Kiss Ramóna!

Nótár Mary és Aurelio pedig fergeteges mulatós show-val pörgették fel a hangulatot. A végső pillanatokban, miután minden korábbi szavazatot lenulláztak, két név maradt talpon: Ramóna és Bence – Aurelio és Mary ellen. A közönség lélegzet-visszafojtva várta az ítéletet… majd jött a döbbenet: a győztes Ramóna és Bence lett.
EKKOR JÖTT A LÁZADÁS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Austral leváltja a Renault Kadjart, és ugyanolyan látványosan eltér az elődjétől, mint ahogy mechanikailag is más. 52 mm-rel hosszabb és 7 mm-rel szélesebb, és átveszi az új családi formavilágot, amelyet a Renault Mégane E-Tech EV vezetett be, élesebb vonalakkal, C alakú fényszórókkal és nagy kerekekkel.
A hajtásláncot tekintve már találkozhattunk az E-Tech hibriddel a Clióban, Capturben, Arkanában és a régi Mégane PHEV-ben, ahol egy természetes szívású, 1,6 literes négyhengeres motort és négyfokozatú váltót alkalmaztak. Az Austral egy fejlettebb verziót kapott, amely jobban illeszkedik a nagyobb, nehezebb autókhoz, és figyelembe veszi az eredeti változat tapasztalatait.
A zavaró sávkövető asszisztens a modern autók gyakori hibája, de az Austral rendszere jól működik, és egy gombnyomással könnyen kikapcsolható. Más autógyártók, vegyétek észre.
Matt Saunders
Út teszt szerkesztő
Miközben az elv ugyanaz marad, minden elem fejlődött. A benzinmotor egy új, nagyobb nyomatékú, 129 lóerős, 1,2 literes turbófeltöltéses háromhengeres, amelyet kifejezetten ehhez az alkalmazáshoz fejlesztettek. Az elektromos motor több teljesítményt biztosít, az akkumulátor pedig nagyobb lett, és mostantól a légkondicionáló rendszer hűti, hogy több elektromos kilométert és tartós gyorsulást biztosítson. Ezen kívül egy extra sebességfokozatot is beépítettek a második és harmadik sebesség közé, kifejezetten arra, hogy csökkentsék a motor fordulatszámát nagy terhelés alatt, például autópályán dombok mászásakor.
Még mindig ugyanazon elv szerint működik. Nem olyan egyszerű, hogy a benzinmotor öt, az elektromos motor pedig két fokozatot használ, mert van egy, amelyet mindkét motor közösen használ. Összesen 15 kombináció van, így nem véletlen, hogy a Renault „multi-mode” sebességváltónak nevezi. A szokatlan kialakításnak köszönhetően előfordulhat, hogy a motor az egyik fokozatot, míg az elektromos motor a másikat használja, ami azt jelenti, hogy a sebességváltó gyakorlatilag egyszerre két sebességben van.
Leave a Comment