Egymásnak esett Aurélió és Lékai Kiss Ramóna!

A döntés után elszabadult a pokol az online térben. Számtalan kommentelő öntötte ki csalódottságát és dühét:
„Nekem ők az elsők! Még a barátomat is rávettem, hogy szavazzon rájuk!”
„Tiszta szívből gratulálok nekik, megérdemelték volna!”
„Nem fair! Ramóna színésznő, zenés darabban szerepelt. Ez nem egyenlő verseny!”
„Aurelio és Mary sokkal szórakoztatóbbak voltak! Ez igazságtalan!”
Bár a győztes páros ujjongott a siker mámorában, az este végére nyilvánvalóvá vált: a nézők egy része másként látta az „igazi győzteseket”. A Nagy Duett 2025 fináléja nem csupán egy tehetségkutató döntője lett, hanem egy országos szintű közönségi vita kirobbanó pontja.

VIA Ripost

Ez is érdekelhet:

Akárcsak a külső, az Austral belső kialakítása is követi a Mégane által kijelölt irányt. Sokkal szögletesebb és rétegezettebb, mint a Renault korábbi belső terei, és az első panelt egy fekete felület uralja, amely két képernyőt és két szellőzőnyílást tartalmaz.

Míg a Mégane belsejében túlzottan eklektikus anyagválaszték található, amelyek között van néhány enyhén kellemetlen is, addig az Austral jobban eltalált egyensúlyt képvisel, és minden, amit valószínűleg látni fogsz, kellemes érzetet kelt.

Gyakoriak a kisebb minőségi problémák a Renault modelleknél, mint például egy laza szellőzőnyílás vagy egy ingadozó sebességváltó kar. Ez az Austral sem volt kivétel: a vezetőoldali ajtópanel nyikorgott, és az egyik szélvédőmosó nem találta el a szélvédőt. Nem nagy ügy, de a Renault-nak dolgoznia kellene ezen.

A műszaki specifikációkhoz hasonlóan figyelemre méltó, hogy az Austral mennyire különbözik a Qashqaitól. Nem találunk egyetlen gombot sem, amelyet mindkét modell használná, és míg a Nissan inkább négyzetes és üzleties, addig a Renault színesebb és technológiaibb. Egyik sem feltétlenül jobb a másiknál, de legalább megkülönbözteti őket.

Az Austral bár a technológiai elemeket helyezi előtérbe, a Renault nem hanyagolta el a használhatóságot sem. A fő légkondicionáló funkciókhoz nyomógombok találhatók, és az ülések fűtési beállítása is viszonylag könnyen elérhető a képernyőn.

A kormánykeréken található összes gomb valódi gomb is. A középkonzol kialakítása csak részben sikeres. A hajtásválasztó kar a kormányoszlopra van szerelve, ami nagyon praktikus manőverezéskor és felszabadítja a középkonzol terét. Az egyes tárolók nem különösebben mélyek, mivel a hibrid akkumulátor fölött helyezkednek el. Ennek következtében, ha bármit szeretnél tenni a pohártartókba, el kell csúsztatnod a telefon tálcát, ami elérhetetlenné teszi a hátsó tároló rekeszt és feleslegessé teszi a kéztámaszt, mert túl messze kerül a képernyőtől.

Az Austral hátsó ülései hasznos módon több lábteret kínálnak, mint a Qashqai és a Kadjar, és csak nagyon enyhén kevesebb helyet, mint a Kia Sportage. Azonban a Renault nem tudja felülmúlni a Kia csomagtartó terét, 157 literrel kevesebb a térfogat. Bár hasznos, a csúsztatható hátsó ülés nem tudja teljes mértékben kompenzálni ezt a hátrányt.

Leave a Comment