Friss hála információ jött 2025-re!

Fontos, hogy az ajándék ne legyen pénzben kifejezhető előny, ne utaljon semmilyen e/len/zolgálta/ásra, és az értéke ne haladja meg a 13.340 forintot (2025-ben pontosan ennyi a minimálbér 5 százaléka). Elfogadható ajándéktárgy lehet például egy könyv, egy csomag kávé vagy tea, egy doboz bonbon vagy sütemény. VAGY MUTATJUK MI LEHET MÉG AMIRE SENKI NEM GONDOL!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Corolla ugyanarra a platformra épül, mint a neves Toyota C-HR crossover, a jelenlegi Toyota Prius és a Lexus UX, így új felfüggesztési technológiákat és geometriákat tartalmaz, melyeket a Toyota finomhangolt az európai utakon. Emellett a Corolla az első modell, amely a vállalat új „kétféle hibrid”-ből származik. Az új megközelítés részeként, amely már az üzemanyag-hibrid hajtásláncok felé történő jelentős elmozdulást eredményezett, a Corolla kétféle motorkínálattal lesz elérhető: egy nagy teljesítményű „performance hibrid” változattal és egy ismertebb, gazdaságosabb változattal.

Ha a jelenlegi Corolla kínálatából a legdinamikusabb vezetési élményre vágysz, a Toyota azt ajánlja, hogy válaszd a 2.0 Hybrid hatchbacket, amely még jobb karosszéria-irányítást és agilitást kínál, mint az általunk tesztelt Touring Sports változat – és rövidebb tengelytávval rendelkezik. Azonban még ha a Touring Sports modellt választod is, a sportos hibrid teljesítménnyel, nem kell egy elrettentően nehéz autóra számítanod: a tesztautónk súlya 1537 kg volt a Millbrook mérlegén, 57/43 arányú súlyeloszlással az első és hátsó tengely között.

Az új Corolla belső tere sötét műanyagokkal van borítva, amelyeket szatén króm és fényes fekete díszítések egészítenek ki. Mint sok más modern hatchback, ez is okos és elegáns hangulatot áraszt, ami jól illeszkedik a mai technológia-centrikus, digitális világunkhoz. Ugyanakkor a szín- és textúrahiány miatt kicsit monoton és klinikai jellegű, ami javítana a dizájnon.

Azonban nem lehet panasz a prémium érzetre: az autó műanyag borításai, a finom, texturált felületek és a kapcsolók mind olyan érzést keltenek, mintha valami komolyabb, drágább autóban ülnél. Még ha a dizájn visszafogott is, az összbenyomás az, hogy egy jól megépített, minőségi járműben ülünk.

A műszeregység analóg és digitális kijelzők keverékét használja, amelyek az engine speed (motorfordulatszám) és az üzemanyagszintet jól olvasható skálán mutatják – bár a Toyota hibrid vezetési élménye gyakran értelmetlenné teszi az előbbi figyelemmel kísérését.

A Toyota Corolla infotainment rendszere elég egyszerű. Minden változatban megtalálható egy 8,0 hüvelykes Touch 2 központi kijelző, és ha a három magasabb felszereltségi szint egyikét választod, a rendszer a Touch 2 with Go verzióra frissül, amely már tartalmaz navigációt és hangvezérlést is.

Leave a Comment