Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Jogerősen elítélték Schobert Norbit! Ennyit kapott!

    BY admin2025.05.17.2025.05.17.

    Schobert Norbert neve 2013-ban került elő először a jogsértések gyanújával, amikor kiderült: felesége, Rubint Réka DVD-in olyan zenék szólaltak meg, amelyekért állítólag nem fizettek szerzői jogdíjat. Norbi persze azonnal védekezett: szerinte minden rendben volt, jogszerűen jártak el, sőt állítása szerint saját dalokat is íratott a kiadványokhoz. Sok millióról van szó.
    A Bírósági ítélet megszületett – Kimondták: Schobert bűnös
    MUTATJUK MENNYIT KAPOTT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Annak ellenére, hogy az EV3 nagyobb akkumulátorral és nagyobb saját tömeggel (tesztelve 1858 kg) rendelkezik, mint a Niro EV (1739 kg), továbbra is ugyanazzal a 201 lóerős villanymotorral érkezik. Ez kissé csalódást keltő lehet, és valóban, az EV3 egyenes vonalban valamivel lassabb, mint a könnyebb Niro EV, de a 7,6 másodperces 0–100 km/h gyorsulási idő még mindig bőven elegendő egy hétköznapi crossover számára. Bár néhány rövidebb hatótávú rivális – mint a 58 kWh-s Cupra Born vagy a Smart #1 – fürgébb, az EV3 továbbra is megelőzi például a Renault Scenicet.
    Amikor 6%-os töltöttségi szinten teszteltük (ami kevesebb, mint a legtöbb alacsony töltöttségű tesztünknél), az EV3 valóban vesztett valamennyit a teljesítményéből, különösen 110 km/h felett. Ennek ellenére csak fél másodperccel maradt el a gyári gyorsulási adatától (8,4 mp a megadott 7,9 helyett), így igazán nincs ok aggodalomra.
    A sebességkorlátozás-változásokat jelző hangjelzés – amely akkor is hallatszik, ha kikapcsoljuk a túllépési figyelmeztetést – egy idő után idegesítővé válhat. Bár apróságnak tűnhet, a sokéves vezetési tapasztalat azt tanítja, hogy az ilyen hangok valamilyen hibára utalnak, így ösztönösen feszültséget kelthetnek – ez hosszabb távon fárasztó lehet.

    A szabványos, 58,3 kWh-s akkumulátorral szerelt változatot még nem teszteltük teljesítmény szempontjából, mivel a Kia nem számít jelentős keresletre az Egyesült Királyságban. Érdekesség azonban, hogy a belépőmodell a leggyorsabb a kínálatban: mivel ugyanazt a villanymotort kapja, de 85 kilogrammal könnyebb, a gyártó adatai szerint 0,1 másodperccel jobb gyorsulást produkál, mint a hosszú hatótávú változat.
    Villanyautóknál azonban sokkal fontosabb a vezethetőség, mint a nyers teljesítmény – és ezt a Kia jól eltalálta, különösen a regeneratív fékezés szabályozásánál. Míg más gyártók csupán alacsony vagy magas szint közül engednek választani, a Kia a kormány mögötti váltófülekkel teljes szabadságot ad a sofőr kezébe.
    Három alapvető regeneratív szint választható, de ha a bal oldali fület nyomva tartjuk, bekapcsolható az egypedálos vezetés is – miközben továbbra is szabályozható marad a regeneráció erőssége. A jobb oldali fül nyomva tartása pedig egy adaptív módot aktivál. Mindegyik mód fokozatos és kiszámítható.
    Ha mégis a hagyományos fékpedált használjuk, az EV3 akkor is megőrzi jól kezelhető karakterét. A pedál érzete kissé puha az elején, de nagyon könnyen adagolható. Vészfékezéskor is biztonságos: száraz úton 1,5 méterrel rövidebb fékutat mértünk, mint a Renault Scenicnél, míg nedves úton 70 km/h-ról 50,5 méteres fékútjával 10 méterrel jobb eredményt ért el, mint az általunk tesztelt autók többsége.

    Previous Post

    Gyászol Gulyás Gergely

    Next Post

    Lassan jön az esküvő! Nótár Mary igent mondott!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megváltoztatták az idősek kedvezményes utazását!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum