Dobrev Klára Kitálalt! Döbbenetes, ezért válnak!

Dobrev Klára végre feltárta a Gyurcsány Ferenccel való házassága végére vonatkozó igazságot. Egy hosszú interjúban a politikusnő első ízben mesélt arról, miért döntöttek úgy, hogy külön utakon folytatják. De nemcsak a magánéletükről beszélt, hanem arról is, hogy a volt miniszterelnök miért döntött úgy, hogy elhagyja a közéletet.
ITT VANNAK A NEM VÁRT RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A K-ZE modellből született Dacia Spring számos átalakításon esett át, melyek közül a legfontosabbak a biztonsági felszerelésekre vonatkoznak: hat légzsák, több elektronikai rendszer és megerősített karosszériaszerkezet került az autóba.
A Dacia Spring kétféle teljesítményű villanymotorral érhető el, azonban mindkét változat ugyanazt a 26,8 kWh-s akkumulátort használja. Az első kerekeket hajtó elektromotorok 44 lóerős vagy 64 lóerős teljesítménnyel választhatók. Teljesítménytől függetlenül a gyári WLTP szabvány szerint mért hatótáv mindkét változatnál 140 mérföld (kb. 225 km).
A kínálat alapját a 44 lóerős modell képezi, amely Expression felszereltségben 15 000 font-tól érhető el. A 64 lóerős verzió mindössze 1 000 fonttal kerül többe, míg a legmagasabb felszereltségű Extreme változat további 1 000 font felárat jelent. Mivel az egyetlen extraként választható opciók a metálfényezés és a pótkerék, a Spring összköltsége kiszámítható és kedvező. Létezik még egy különleges kivitel is, a Dacia Spring Cargo, amely kétüléses, áruszállításra kialakított változat, és hivatalosan haszongépjárműként van besorolva.
Még a legerősebb Dacia Spring is csak 64 lóerőt és 113 Nm nyomatékot kínál (szemben a gyengébb verzió 44 lóerőjével és 125 Nm-ével), így nem várhatunk tőle gyorsulási rekordokat. Ugyanakkor a 1000 kg alatti saját tömegének, valamint annak köszönhetően, hogy a nyomaték szinte azonnal rendelkezésre áll a gázpedál lenyomásakor, a mindennapi városi közlekedéshez teljesen megfelelő teljesítményt nyújt. Aki takarékosabb vezetésre vágyik, használhatja az Eco gombot, amely visszafogja a gázreakciókat.
Villanymotorok, gyorsulás 0–100 km/h-ra és végsebesség:
A 44 lóerős modell 19,1 másodperces 0–100 km/h gyorsulási idejével jelenleg a leglassabban gyorsuló új autó a piacon. Ha lehetőségünk van rá, érdemes inkább a 64 lóerős változatot választani, amely már 13,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra – ez még mindig egy másodperccel lassabb, mint a Leapmotor T03, de gyorsabb, mint a legtöbb benzines Kia Picanto. A végsebesség mindkét változat esetében 78 mérföld/óra (kb. 125 km/h), így az autó képes tartani az Egyesült Királyság autópályás sebességhatárát is.
Leave a Comment