Sydney van den Bosch mutatóban!

Bár A Nagy Duett hetedik élő adásában búcsúznia kellett a versenytől, Sydney van den Bosch számára így is felejthetetlen élmény maradt a műsor – ekkor árulta el ugyanis ország-világ előtt, hogy első gyermekével várandós. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 77 kWh-s változat 282 lóerős teljesítményt és 545 Nm nyomatékot kínál, míg a négykerék-meghajtású modell esetében az akkumulátor kapacitása 79 kWh-ra nő, a teljesítmény pedig 335 lóerőre, a nyomaték pedig 679 Nm-re emelkedik.
Az Explorer belső terében az egyik kevés árulkodó jel A alapú technológiára a váltókapcsoló. Ahogyan más MEB platformra épülő modelleknél is, itt is egy robusztus váltókar található a kormány jobb oldalán. Két vezetési mód választható: D (Drive) és B (Brake), utóbbi erősebb energia-visszanyerést kínál, amely fékezéskor tölti az akkumulátort. Egyetlen pedállal történő vezetési mód nincs, de a B üzemmódban a gázpedál finom adagolásával szinte csak akkor van szükség a fékpedálra, ha teljes megállásra van szükség.
A 52 kWh-s Ford Explorer 0–100 km/h-s gyorsulása 8,7 másodperc, végsebessége pedig elektronikusan 159 km/h-ra van korlátozva. Ez a változat hátsókerék-hajtású, ahogy a 77 kWh-s modell is, bár az utóbbi nagyobb teljesítményének köszönhetően már 6,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra – tehát nem ez a leggyorsabb elektromos SUV a piacon, de a legtöbb ember számára bőven elég gyors.
A legerősebb, összkerékhajtású változat ugyan nehezebb a nagyobb akkumulátor miatt, de a megnövelt teljesítmény és a jobb tapadás révén 5,3 másodperc alatt teljesíti a 0–100 km/h-s sprintet. A nagyobb akkumulátoros változatok végsebessége egységesen 180 km/h-ra van elektronikusan korlátozva.
Néhány kompakt SUV nem kínál magas vezetési pozíciót, de a Ford Explorer esetében a vezetőülés magasan van elhelyezve, így kiváló kilátást biztosít a környezetre. A láthatóság is jó, amit részben a különleges C-oszlop kialakítás segít: kívülről grafikával borított, de belülről átlátszó, így nem zavarja a kilátást.
A tolatókamera és az első-hátsó parkolószenzorok szériafelszereltségként járnak. A könnyű kormányzás és a finoman hangolt gázreakció pedig megkönnyítik az alacsony sebességű manővereket. A lámpáktól elindulva az Explorer fürgén gyorsul, mivel a hajtás a hátsó kerekekre megy.
A futómű kissé nyugtalan lehet, ha az autó 20 colos kerekekkel van felszerelve – ez jellemző a Premium kivitelre. A Select modell 19 colos felnijeivel kicsit komfortosabb utazást kínál, de a különbség nem jelentős.
Összességében az Explorer jól kombinálja a magas üléspozíciót, a jó manőverezhetőséget és az elektromos hajtás azonnali reakcióját, de a nagyobb kerekek valamelyest rontanak a rugózási komforton.
Leave a Comment