Megvan ki lesz 2025-ben a Nagy Ő!

A Nagy Őt közel 20 év után sikerrel hozta vissza a TV2 a képernyőre: 2022-ben Tóth Dávid kegyeiért, 2023-ban Árpa Attiláért, míg tavaly, 2024-ben már Jákob Zoltánért küzdöttek a műsorában. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia Jogger ismerős kinézettel rendelkezik, és ennek az az oka, hogy karosszériája jelentős része, az első ajtóktól előre, megegyezik a Sandero kisautóéval. A Jogger ugyanazt a futóművet használja, mint a Sandero, de a hosszabb tengelytávjával, a megemelt tetővel és a hosszabb hátsó résszel egyedi kombinációt alkotva, amely ötvözi az estate, crossover és MPV stílust.
Ellentétben néhány furgon alapú hétüléses modellel, amelyek csúszóoldali ajtókkal rendelkeznek, a Jogger hagyományos ajtókat használ, így tradicionálisabb hozzáférést biztosít. A hátsó részen egy estate-stílusú, felül hingedett hátsó ajtót találunk, amely könnyű hozzáférést biztosít a csomagtartóhoz.
A belső térben a Jogger egy hétüléses kabint kínál, melyhez egy pár eltávolítható szék is tartozik a csomagtartóban. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy választhassunk a passzazserek szállítása és a rakodótér maximális kihasználása között, nagyfokú rugalmasságot biztosítva a szükségleteinknek megfelelően.
A Dacia Jogger két motorválasztéka jól illeszkedik az autó karakteréhez. Az 1.0 TCe turbó benzines motor egy olyan egység, amelyet már máshol is használnak a Dacia és a Renault csoportok modelljeiben, és itt 108 lóerőt és 200 Nm nyomatékot tud. A háromhengeres motor jellegzetes duruzsolása sportos hangzást ad, még akkor is, ha a teljesítmény csak mérsékelt, bár egyértelműen növekvő sebességet tapasztalhatunk, amint a turbófeltöltő működésbe lép. Azonban nincs elég teljesítmény, hogy túltöltse az első kerekeket.
A hatfokozatú manuális váltó elég jó érzésű, bár van egy kis homályosság, amit nem találunk például a Volkswagen Csoport manuálisan felszerelt modelljeiben.
Ha a 1.6 Hybrid hajtásláncra térünk, akkor itt egy automatikus váltó és két villanymotor található. Ugyanezt a rendszert használja a Renault Clio és a Dacia Duster is, és itt 138 lóerőt és 349 Nm nyomatékot biztosít. A rendszer egyik villanymotorja indító-generátorként működik, míg a másik segíti a benzinmotor teljesítményét.
A mindennapi használatban az elektromos motor kitölti a teljesítménytartományt, miközben a motor felgyorsul, és ennek köszönhetően a hajtáslánc elég jó reakciókat biztosít. Nincs olyan magas fordulatszámú működés, mint más hibrid modellekben, például a Toyota Yarisban, mivel a hajtáslánc inkább az elektromos meghajtást részesíti előnyben a benzinmotorral szemben.
Ez egy hatékony rendszer gyorsulásnál, de állandó sebesség fenntartása egy kicsit trükkösebb. A rendszer úgy tűnik, hogy állandóan váltogatja az elektromos és benzines üzemmódokat, így folyamatosan állítani kell a lábat a gázpedálon a sebesség fenntartásához, ami egy kicsit frusztráló lehet.
Leave a Comment