Hatályba lépett AZ ÚJ tb-törvény!

Még mindig sokan nem tudják, de már majdnem egy éve így változott meg a TB törvény: Hatályba lépett az új tb-törvény: július 1-én hatályba lépett az új társadalombiztosítási törvény, amelynek értelmében, akik fél évig nem fizetnek tb-járulékot. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A ZS Hybrid+ nagyobb mérete miatt nem nyújt egészen olyan lenyűgöző teljesítményt, mint az MG3 szuperminije, amely ugyanazt a hajtásláncot használja. Ennek ellenére a 0-ról 100 km/órára (0-62 mph) való gyorsulás 8,7 másodperc alatt teljesül, ami még mindig nagyon jó eredmény, és valószínűleg a legtöbb vezető számára bőven elegendő. A végsebessége is egész tekintélyes, 104 mérföld per órás (kb. 167 km/h) maximumot ér el. Azonban ha kizárólag a benzinmotorral haladunk, jelentősen csökken a teljesítmény, hiszen a tisztán benzines változat 12,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 62 mph-ra, ami már sokkal lomhaibbnak számít. Ebben a benzinmotoros verzióban a végsebesség kissé magasabb, 111 mph (kb. 178 km/h). Bár valószínűleg nem sok ZS tulajdonos akar mindig padlógázzal közlekedni, a hibrid változat mégis jobb választás azoknak, akik autópályán is szeretnének gyorsan haladni.
Az MG ZS hibridjében az elektromos motor jóval nagyobb teljesítményt ad le, mint más hibrid modelleké, így a városi közlekedés során inkább olyan érzést kelt, mintha egy tisztán elektromos autót vezetnénk. 0 és 30 mph között a teljesítmény valóban kiváló: a gyors és egyben sima gyorsulás miatt nagyon könnyű vele átjutni a városi forgalmon, így ideális választás lehet azoknak, akik sokat autóznak városban.
A tisztán benzines modellt még nem próbáltuk, de a papíron látható adatok alapján nem vagyunk túl bizakodóak abban, hogy olyan gyorsan elérjük vele a célunkat, mint a hibrid változattal.
A ZS kanyarodási körátmérője 10,5 méter, ami viszonylag szűk, így a parkolás, tolatás és a szűk helyeken való áthaladás meglehetősen könnyű vele. Az úttartás egy kicsit rázósabb, mint a Dacia Duster esetében, de nem olyan kemény, mint a Ford Puma. Magasabb sebességnél a hibrid hajtáslánc teljesítménye egy kicsit furcsa érzést ad: ha az elektromos motor által leadott teljesítménynél többre van szükség, például amikor egy autópálya lehajtón gyorsítunk, akkor ugyan a gyorsulás folyamatos marad, de elég hosszú várakozás előzi meg, amíg a benzinmotor felébred, kiválasztja a megfelelő fokozatot, és végül teljes erőbedobással segít. Ez a folyamat egy kicsit lassabbá teszi a gyorsítás élményét, de összességében a hibrid hajtás még így is jobb választás a dinamikusabb közlekedéshez.
Leave a Comment