4 dolog amit soha ne csinálj, ha megcsíp egy kullancs!

Ha nyáron szereted az időd nagy részét a szabadban tölteni, akkor valószínűleg tudod, hogy érdemes alaposan átvizsgálni a tes/edet az esti zu/anz/ás előtt. A kullancsok szinte észrevétlenül másznak ránk és kapaszkodnak meg a mi vagy házi kedvenceink bőrébe, hogy a vé/ün/et szívhassák. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a 2.0 literes TSI motorral szerelt, erősebb változat a Cupra Terramarból eddig messze a legmeggyőzőbb verzió, amit teszteltünk. A benne dolgozó EA888-as motor már jól ismert tulajdonságokat mutat: a hangsúly továbbra is a könnyen hozzáférhető, folyamatosan elérhető nyomatékon van, nem pedig egy erőteljesen kiemelkedő teljesítménygörbén. Ez viszont olyan hatásosan van kivitelezve, hogy az embernek nem is nagyon hiányzik a „látványosság” a teljesítményben. A tesztautónk például, köszönhetően a rajtautomatika (launch control) funkciónak is, 0-ról 60 mérföld/órára (kb. 96 km/h) mindössze 5,6 másodperc alatt gyorsult fel, míg a 100 km/h-t 5,8 másodperc alatt érte el – ezek a számok gyorsabbak, mint a gyártó által megadott 5,9 másodperces adat.
Ha a Cupra úgy döntött volna, hogy ebbe a modellbe is beszereli a 329 lóerős változatát annak a hajtásláncnak, amit például a Formentor vagy a Leon ST modellekben is használnak, akkor ezek az értékek még gyorsabbak lehetnének, valószínűleg akár egy másodperccel is. Ennek ellenére már ez a változat is kifejezetten gyorsnak számít, különösen ebben a méret- és árkategóriában. Nemcsak gyorsulásban jeleskedik, hanem általános vezethetőség terén is: a kocsi könnyedén, természetesen viselkedik, jól reagál a vezető utasításaira, és nem kell küzdeni vele sem városban, sem országúton. Az összkerékhajtás és a jó minőségű gumik pedig biztosítják, hogy az úttartás még nedves burkolaton is mindig magabiztos legyen, nincsenek kipörgési gondok, sem meglepetésszerű tapadásvesztések.
A vezetési élményt tovább javítja a kétkuplungos automata váltó, amely szinte észrevétlenül végzi a dolgát. Ez a visszafogottság a kormány mögötti váltófülekre is igaz: a kabin más részeire jellemző sportos, látványos dizájntól eltérően ezek kifejezetten hétköznapi hatást keltenek, és különösebb élményt nem nyújtanak. Talán ez nem is olyan nagy baj, hiszen bár lehet kézi módra kapcsolni, a rendszer sosem ad teljes szabadságot a vezetőnek – 6500-as fordulatszámnál úgyis magától vált a rendszer, függetlenül attól, mit szeretnénk.
Leave a Comment