Valami nem stimmel Vajna Tímea gyermekével

Vajna Tímea mindenkit megdöbbentett, amikor váratlanul a szülészetről posztolt. A követői értetlenül állnak a dolog előtt: vajon miért akarta ország-világnak megmutatni, hogy éppen a szülés küszöbén van? A fénykép nem adott választ, csak újabb kérdéseket vetett fel. Bárki láthatta, ahogy a kórházi ágyon ül, miközben sejtelmesen annyit kérdez: „Vajon itt az idő?” A kommentelők azt találgatják: ez figyeleméhség vagy egyszerű örömmegosztás volt? Senki sem érti igazán, miért kellett ezt így világgá kürtölni.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Koleos SUV kínálatában két dízelmotor szerepel, amelyek közül az alacsonyabb teljesítményű egy 128 lóerős, 1,6 literes négyhengeres egység, amely csak kétkerék-meghajtással érhető el. Ezzel a motorral a Koleos 11,4 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára (62 mph), és végsebessége 185 km/óra (115 mph). A 320 Nm-es nyomaték sem elhanyagolható, de ha erősebb menetteljesítményre vágysz, a 2,0 literes motor már igazán jól teljesít. Ugyanakkor a dízel morajlása kicsit hangosabb a riválisokhoz képest.
A nagyobb motor 380 Nm nyomatékot és 175 lóerőt kínál, ami négykerék-meghajtású, kézi váltós változatban 10,7 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 203 km/óra (126 mph) végsebességet eredményez. Ha a CVT automata váltós verziót választod, a Koleos még gyorsabb a rajtnál, 9,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, bár a fordulatszám növekedése miatt kissé lomha érzést kelt induláskor.
A fogyasztás és a futási költségek terén a Koleos tulajdonosai számára elfogadható értékek várhatók. A Renault Koleos ára elsőre kicsit magasnak tűnhet a Skoda Kodiaqhoz hasonlítva, de a francia autó gazdag felszereltségi szintje ezt jobban indokolja. A futási költségek természetesen magasabbak lesznek, mint a kisebb Renault crossovereké, de nem túl ijesztőek. A leginkább takarékos a 1,6 literes dCi dízel, amely az előírt adatok szerint akár 57,6 mérföldet is megtehet egy gallon dízellel. Ehhez hozzájárul a hatfokozatú kézi váltó, illetve az a tény, hogy ez a kisebb motor csak elsőkerék-hajtással érhető el, ami súlyt és súrlódási veszteséget spórol meg a négykerék-meghajtású modellekhez képest.
Bár a 2,0 literes dCi kizárólag négykerék-meghajtású, ez a motor is viszonylag takarékos, főleg figyelembe véve a jó teljesítményt. Hivatalos adatok szerint akár 50,4 mérföld/gallon fogyasztás érhető el kézi váltóval, vagy 47,9 mérföld/gallon a CVT X-Tronic váltóval.
A kisebb motor CO2-kibocsátása 128 g/km, ami a céges autók esetében 27%-os személyi jövedelemadó (BiK) sávba helyezi a modellt. A nagyobb motoros, négykerék-meghajtású modellek kibocsátása 148 g/km, az X-Tronic váltós változat pedig 156 g/km, így a BiK értékek 31, illetve 33 százalékosak.
Bár a Koleos legtöbb változata évente 140 font útdíjat von maga után, érdemes figyelni, ha az extrákkal felszerelt, 40 ezer font fölé kerülő csúcsmodellről van szó, mert ebben az esetben a hatodik születésnapig évente további 310 fontos pótdíjjal kell számolni a 140 font mellett.
A biztosítási csoportok tekintetében a díjszabás kizárólag a motor típusától függ, nincs különbség a felszereltségi szintek között. Az 1,6 literes dízelek a 18-as csoportba tartoznak, míg a 2,0 literes modellek a 23-asba.
Az értékvesztés terén senki sem várja, hogy a Renault nyerjen ezen a téren, de a Koleos trendi, prémium érzetű modellként jó eséllyel jobban teljesít, mint néhány más típus a márka kínálatában. Három év és 30 ezer mérföld után körülbelül 40 százalékos maradványérték elérése reális célnak tekinthető, különösen a szerényebb felszereltségű változat választásával.
Leave a Comment