A rajongók ledöbbentek!

Lagzi Lajcsi, vagyis Galambos Lajos a sz/mé/yes élete is sokszor a figyelem középpontjába került, ami tovább növelte ismertségét. Azonban most
végleg ki/er/e a b/ztos/tékot a rajongóknál! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az alapmodell, amelyet most az elektromos hajtáslánccal tesztelünk, Red kivitelben érkezik, és egy jótékonysági partnerség részeként nevezték el. Más színek is elérhetők (de szürke nem, miután a Fiat elkötelezte magát, hogy nem készít több unalmas színt), de ha megnézed a tesztautónk fehér, 16 colos acélfelniket és a piros karosszériát, miért választanál bármi mást?
Egyszerűen nagyszerűen néz ki – és a dizájn mellett ügyes megoldásokat is találunk rajta. Az egyik újítás ezen az autókon jelenik meg először: egy visszahúzható töltőkábel az első hűtőrácsban. Miért nem gondoltak erre eddig az autógyártók? Nagyszerű ötlet. A töltés akár 7 kW-os sebességgel történhet, és egy 4,5 m hosszú kábel biztosít jó elérhetőséget. A hagyományos töltőport a hátsó részen található, amely akár 100 kW-ot is képes kezelni.
Alatta a Grande Panda alapja a Stellantis új Smart Car platformja, amely képes belső égésű motorokat és elektromos hajtásláncokat is befogadni, és ezt a platformot a Citroën C3 és a Vauxhall Frontera is használja.
Ez az architektúra a Dacia-hoz hasonlóan költséghatékonyra lett építve, és az az ár, amelyen a Fiat kínálhatja a Grande Pandát, figyelemfelkeltő, különösen elektromos változatban.
Műszakilag eltér a C3-tól abban, hogy nem a kényelemre koncentrál, hanem hidraulikus ütközőkkel oldja meg a felfüggesztést a hagyományos megoldások helyett.
Leave a Comment