Alekosz volt párja Varsányi Réka bevallotta nincs jó helyzetben!

Varsányi Réka, aki korábban az Ázsia Expressz műsorban szerepelt, ma már komoly megélhetési nehézségekkel küzd. Bár két munkahelyen dolgozik, egyedülálló anyaként az ételre is alig tud pénzt előteremteni, és súlyos pénzügyi problémákkal szembesül. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hosszú ideig elképzelhetetlen volt, hogy ebben a kategóriában ne dízelmotor dolgozzon, ma viszont a gázolajos motor már a fekete bárány a legtöbb gyártó kínálatában. Bár a 2.2 CRDi és a 3.5 MPi V6 is elérhető, mi csak a Tucsonban és a Santa Fe-ben is használt, 1,6 literes benzinmotorral készült hibridet választhatjuk. Az első kerekeket hajtó benzinmotor 160 lóerős, de a hatfokozatú automata váltóba épített 73 lóerős villanymotorral összesen 225 lóerőt és 367 Nm nyomatékot kapunk. Erre pedig szükség is van, hiszen 2275 kilogrammot kell mozgatni, és a 0,29-es alaktényező nem igazán segít ezen. Nagyon kicsi helyre zsúfolták be a hibrid hajtással kiegészített 1.6 T-GDi motort! Elsőre talán kevésnek tűnik a lökettérfogat, de az elektromos rásegítés csodákra képes, a hajtáslánc bőven elegendő a Staria mozgatásához, nemcsak akkor, amikor egyedül utazunk, hanem akkor is, amikor a járművet rendeltetésszerűen használjuk. A gyorsulásérzet csalóka, mivel a valós sebesség gyakran alacsonyabb, mint amit a vezető érez, ami jó hír a jogosítványunk szempontjából. A benzinmotor még akkor is működik, amikor az 1,49 kWh-s akku töltődik, hogy folyamatosan szinten tartsa azt, így a jármű sokat haladhat tisztán villanymotorral, és akkor is pörög, amikor autópályán szükség van rá.
Leave a Comment