Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Meg is történt a legrosszabb Schmuck Andorral!

    BY admin2025.04.02.2025.04.02.

    Súlyos válság: Schmuck Andor élete kockán forog
    Drámai bejelentés rázta meg a televíziós közönséget – Schmuck Andor, a közéletből ismert szereplő, megrázó vallomással sokkolta a nézőket A Nagy Duett színpadán történt búcsúja során. A bejelentés súlyos egészségügyi állapotáról szólt: életmentő kezelésekre szorul, amelyeket azonnal meg kell kezdenie. Mint kiderült, már régóta tudott a betegségéről, azonban a TV2 show-műsora miatt halogatta a terápiát.
    SAJNOS MA MEG IS TÖRTÉNT A LEGROSSZABB! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Renault drámai kínálatcsökkentésének részeként a Grand Scenic jelenleg csak négy motorral érhető el: két benzin- és két dízelmotorral. Ez a korábban elérhető hét motortípushoz képest jelentős csökkenés.
    A benzinmotorok között egy 1,6 literes, szívó VVT motor található, 109 lóerővel, illetve egy turbófeltöltős 1,2 TCe, amely 113 vagy 128 lóerőt kínál. A dízelváltozatok 1,5 és 1,6 literesek, 109 és 128 lóerővel.
    A Scenic megfelelő teljesítményt nyújt és kellemes vezetni.
    A gyengébb teljesítményű dízelmotor tesztelése, amely stop-start rendszerrel van felszerelve, azt mutatta, hogy a Grand Scenic az alacsony fordulatszámú motorokkal megfelelő teljesítményt nyújt. Ha túl magas sebességfokozatot választunk túl korán, a Scenic lassan reagál alacsony fordulatszámon.

    A motor rendkívül finoman működik, és bár a 0-100 km/h idő 13,5 másodperc nem igazán figyelemre méltó, a Grand Scenic könnyedén tette meg a kilométereket a tesztútvonalunkon. Emellett több mint 50 mpg-t is visszaadott.
    A Grand Scenic 128 lóerős 1,2 literes TCe benzinmotoros kézi váltós verzióját is kipróbáltuk, amely nagyon csendes volt, és alapvetően engedelmes.
    Nem dolgozik annyira könnyedén, mint a Ford Ecoboost háromhengerese, inkább a közepes fordulatszám-tartományban képes erőt leadni, mint gyorsan pörögni. A benzinmotor gyorsítógáz-válaszadása egy kicsit egyenetlen volt az első elinduláskor, és a váltó minősége is kissé keménynek tűnt.
    A Renault kínál egy dupla kuplungos „EDC” automata váltót az 1,5 literes dCi dízelmotorhoz, de még nem teszteltük.

    Previous Post

    Ég önnel drága művész úr!

    Next Post

    Nincsenek szavak! Gyógyíthatatlan beteg Nádai Anikó!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Elhunyt Kadlott Károly! Döbbenetes, de így halt meg!

    V

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum