Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Áramot vezetett a kapujába – ENNYIT KAPOTT!

    BY admin2025.03.31.

    A bíróság megállapította, hogy a vádlott, aki régóta feszült viszonyban állt szomszédaival, úgy döntött, hogy áramot vezet ingatlana utcafronti kapujába – számolt be róla a 24.hu.
    A férfi ehhez hosszabbítókkal a kapuig vezette a villamos energiát, majd eltávolította a vezeték szigetelését, és azt a fém kapuszerkezethez erősítette. Ezzel elérte, hogy bárki, aki a kaput vagy a szigeteletlen vezetéket megérinti, él-tveszélyes áramütést szenvedhet.
    EZ VOLT A VITA OKA ÉS ENNYIT KAPOTT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A legtöbb mérőszám alapján a 1.6 i-DTEC egy remek kis dízelmotor. A Honda büszke az ilyen dolgokra, és ez látszik is. A reakcióképesség sosem rossz, és nincs alacsony fordulatszámú tétlenség vagy zavaró turbófeltöltő-hatás. A négyhengeres motor nem pörög ugyan gyorsan, de mindenképpen tisztán, és csak akkor dolgozik keményebben, amikor közelít a 5000 rpm-es határhoz.
    A teljesítménye is figyelemre méltó. 118 lóereje és 221 lb-ft nyomatéka meghaladja a Mazda CX-3-ban található 1.5 literes dízelmotor adatait, amit nemrég teszteltünk. Ennek ellenére az általunk mért gyorsulási adatok szinte azonosak; az HR-V 10,5 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, míg a CX-3 10,3 másodpercet, mindössze 0,1 másodperc különbséggel 30-70 mph között. Az ok, ahogy vártuk, a nagyobb Honda hátránya a súly tekintetében, ami mintegy 100 kg-mal nehezebb, mint riválisa.
    A mi 1.6 literes i-DTEC motorunk 17,9 másodperc alatt tette meg a negyed mérföldet 78,1 mph sebességgel.

    Ennek ellenére a DTEC motor ritkán tűnik túlzottan megterheltnek a feladattal. Hangos társ, ami a Nissan Qashqai-ban mért zajszintnél jóval nagyobb zajt eredményez, de még mindig több mint egy másodperccel jobb volt, amikor az egyes modellek 30-70 mph közötti gyorsulásait hasonlítottuk össze negyedik fokozatban. A zaj ellenére az HR-V elég jól elboldogul autópályán, és a legmagasabb fokozatban elég rugalmas ahhoz, hogy ne kelljen fárasztó sebességváltásokkal foglalkozni.
    A váltásról el kell mondani, hogy megosztó téma. Egyes tesztelők szerint az HR-V rövid váltókarja és lépcsőzetes váltása ellentétben áll a kocsi kiegyensúlyozott karakterével. Mások a rövid úttávot és a mechanikus érzést kedves kiegészítésnek tartották. Mindenesetre a Honda erőfeszítései a váltások finomítására enyhén simább váltót eredményeztek, különösen a korábban zörgő hátramenet beengedi.
    Jelenleg nincs lehetőség CVT váltóval rendelkező DTEC motoros verzióra, és még a tesztelők között sem, akik nem voltak túlságosan lelkesedve a manuális váltóval, senki sem vallotta be, hogy jobban preferálná az ötletet. A dízelmotor javára szól, hogy senki sem sóvárogott a benzines motor iránt sem.

    Previous Post

    Klinikára küldik az időseket a KÖTELEZŐ ujjlenyomat miatt!

    Next Post

    Jön a 40 EZER FT-os kompenzáció minden nyugdíjasnak!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Mégsem Sydney van den Bosch esett ki

    I

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum