Áramot vezetett a kapujába – ENNYIT KAPOTT!

A bíróság megállapította, hogy a vádlott, aki régóta feszült viszonyban állt szomszédaival, úgy döntött, hogy áramot vezet ingatlana utcafronti kapujába – számolt be róla a 24.hu.
A férfi ehhez hosszabbítókkal a kapuig vezette a villamos energiát, majd eltávolította a vezeték szigetelését, és azt a fém kapuszerkezethez erősítette. Ezzel elérte, hogy bárki, aki a kaput vagy a szigeteletlen vezetéket megérinti, él-tveszélyes áramütést szenvedhet.
EZ VOLT A VITA OKA ÉS ENNYIT KAPOTT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legtöbb mérőszám alapján a 1.6 i-DTEC egy remek kis dízelmotor. A Honda büszke az ilyen dolgokra, és ez látszik is. A reakcióképesség sosem rossz, és nincs alacsony fordulatszámú tétlenség vagy zavaró turbófeltöltő-hatás. A négyhengeres motor nem pörög ugyan gyorsan, de mindenképpen tisztán, és csak akkor dolgozik keményebben, amikor közelít a 5000 rpm-es határhoz.
A teljesítménye is figyelemre méltó. 118 lóereje és 221 lb-ft nyomatéka meghaladja a Mazda CX-3-ban található 1.5 literes dízelmotor adatait, amit nemrég teszteltünk. Ennek ellenére az általunk mért gyorsulási adatok szinte azonosak; az HR-V 10,5 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, míg a CX-3 10,3 másodpercet, mindössze 0,1 másodperc különbséggel 30-70 mph között. Az ok, ahogy vártuk, a nagyobb Honda hátránya a súly tekintetében, ami mintegy 100 kg-mal nehezebb, mint riválisa.
A mi 1.6 literes i-DTEC motorunk 17,9 másodperc alatt tette meg a negyed mérföldet 78,1 mph sebességgel.
Ennek ellenére a DTEC motor ritkán tűnik túlzottan megterheltnek a feladattal. Hangos társ, ami a Nissan Qashqai-ban mért zajszintnél jóval nagyobb zajt eredményez, de még mindig több mint egy másodperccel jobb volt, amikor az egyes modellek 30-70 mph közötti gyorsulásait hasonlítottuk össze negyedik fokozatban. A zaj ellenére az HR-V elég jól elboldogul autópályán, és a legmagasabb fokozatban elég rugalmas ahhoz, hogy ne kelljen fárasztó sebességváltásokkal foglalkozni.
A váltásról el kell mondani, hogy megosztó téma. Egyes tesztelők szerint az HR-V rövid váltókarja és lépcsőzetes váltása ellentétben áll a kocsi kiegyensúlyozott karakterével. Mások a rövid úttávot és a mechanikus érzést kedves kiegészítésnek tartották. Mindenesetre a Honda erőfeszítései a váltások finomítására enyhén simább váltót eredményeztek, különösen a korábban zörgő hátramenet beengedi.
Jelenleg nincs lehetőség CVT váltóval rendelkező DTEC motoros verzióra, és még a tesztelők között sem, akik nem voltak túlságosan lelkesedve a manuális váltóval, senki sem vallotta be, hogy jobban preferálná az ötletet. A dízelmotor javára szól, hogy senki sem sóvárogott a benzines motor iránt sem.
Leave a Comment