Aurelio kamerák előtt jött össze Farm VIP edzőjével!

Dávid Petra és Aurelio egyre több időt töltenek együtt a farmon, és a közös nevetések, a bátorító szavak, sőt, olykor az apró érintések sem kerülik el a nézők figyelmét. A kamera előtt és mögött zajló pillanatokból egyre többen olvasnak ki valami többet, mint egyszerű bajtársiasságot.
MUTATJUK MI BONTAKOZOTT KI KETTEJÜK KÖZÖTT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a belső égésű motorra vágyik, és nem az elektromos hajtásra, akkor itt csak egy motor érhető el: a Maserati Nettuno, egy 542 lóerős, két turbós V6-os. Még egy GT autóként, amely egy kis súlytöbbletet cipel a standard négykerék-hajtással és légrugózással, valamint majdnem öt méter hosszú, még mindig eléggé erősnek tűnik.
Ez egy gyors autó, amikor azt szeretnéd, hogy az legyen. A V6 egy kicsit zörgős és dízeles lehet alacsonyabb fordulatszámokon, van benne egy enyhén durva égési zaj, amely nem igazán ad luxusérzetet, amikor csak lazán suhanasz vele.
De amikor több gázt adsz, a hangja igazán dinamikusan változik, és egy idő után az oversquare, 90 fokos motor olyan lelkesedéssel pörög fel, amit nem biztos, hogy vártál egy olyan autótól, amely amúgy eléggé gazdag és nyugodt karakterű. Akár 8000 rpm-ig is képes pörögni, és ezen a modellen több mint 6500 rpm-re is felmegy anélkül, hogy megszakadna.
Az autó négykerék-hajtású rendszere rendelkezik egy elektronikus differenciálművel hátul, de nem egy túlságosan bonyolult darabról van szó; a nyomatékelosztás a kiválasztott vezetési módtól függ. A nyolcfokozatú automata váltó simán működik a normál vezetés közben, és a nagy, kormányoszlopra szerelt fém váltófülekkel csábít, hogy manuális üzemmódra válts, bár ezek nem a leggyorsabbak vagy legprecízebbek.
A Grancabrio dinamikus karaktere széles spektrumot ölel fel. A vezérlés könnyű és nyugodt Comfort és GT módokban, míg a Sport és Corsa módokban nehezebb és érzékenyebb lesz.
De a futómű és a kezelés terén kevésbé van értelmes alkalmazkodás. Mindig elég nagy és nehéz autónak érződik a kanyarodás során (például nincs itt okos négykerék-kormányzás, ami segíthetne a kanyarodás élességén), és a sportos vezetési módok nem hoznak elő sok extra kiegyensúlyozottságot, agilitást vagy elkötelezettséget a futóműből. Amit biztosít, az egy szintben tartott, pontos és biztos kezelhetőség, ami elég könnyen vezethető bármilyen sebességgel, amit szeretnél – de messze van attól, hogy dinamikusan lenyűgöző legyen.
Ahogyan a múlt generációs Grancabrióval is, itt is látni lehet, hogyan hajlik a Maserati futóműve: egyszerűen csak a visszapillantó tükörbe nézve is megfigyelheted, ahogy az első fejrész és a hátsó ülés fejtámlái szinkronban mozognak minden egyes úthiba és bucka hatására.
A Grancabrio pontosan kormányoz, de elég rugalmas, mesterséges érzettel, és az utazás változik: a puhább vezetési módokban viszonylag lágy, de néha zötyögős, míg az agresszívebbekben keményebb, de még zötyögősebb, az autó karosszériáján pedig több csavarodás és remegés érzékelhető a kevésbé egyenletes utaknál.
Leave a Comment