Szandi-t baleset érte, elájult, sérült az agya, a beszéd-és mozgásközpontja most valóban nagy dolgot tett, hogy egy ilyen hosszú idő után sikerült legyőznie a fóbiáját és a halálfélelmét, amit a lovasbaleset váltott ki. Az, hogy a vikli forgatása kedvéért újra nyeregbe pattant, hatalmas bátorságot és kitartást igényelt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A nagyobb akkumulátoros, elsőkerék-hajtású modellben a motor nagyobb teljesítményét valószínűleg a nagyobb össztömeg indokolja, mivel papíron még így is egy tizedmásodperccel lassabban gyorsul százra, mint a 218 lóerős, kisebb akkumulátoros változat. Az utóbbi 7,5 másodperces gyorsulása egyébként nem rossz eredmény, pont ugyanannyi, mint a Toyota bZ4X ideje. Kisebb gázadásokra az Eco üzemmódban érezhetően lanyhul a lelkesedés, de a teljesítménycsúcsok letörését a hatótáv hosszabbodásával hálálja meg a rendszer. Ebben szerepet kaphat a ki- és bekapcsolható egypedálos üzemmód is, aminek használatát azonban szokni kell. Ha úgy ugrunk le a gázpedálról, mint egy belső égésű motoros, pláne automataváltós autóban, akkor nem biztos, hogy a kívánt reakciókat kapjuk.
Leave a Comment