Bálint Antónia kitálalt a Farm Vip-ről! BOTRÁNYOS!

A Farm VIP hétfői adásában a sárga csapat egyhangú döntéssel Bálint Antóniát küldte haza. A csapat tagjai egyetértettek abban, hogy neki kell távoznia, miután kiéleződött a feszültség közte és Fekete Pákó között.
A konfliktus akkor érte el a tetőpontját, amikor Fekete Pákó dühösen szólt Bálinthoz, többek között ezt mondva:
**„Itt is megv*rlek, már nagyon régóta nem bírlak téged.”**
MOST MINDENRŐL KITÁLALT ANTÓNIA! EZ TÖRTÉNT VALÓJÁBAN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a Tonale-t arra szánták, hogy megmentse az Alfa Romeót – és, valljuk be, volt néhány próbálkozás – nem igazán tudnád megmondani egy pár elektromos hajtásláncról, melyek teljesítménye és vezethetősége mindkettőjük esetében elég messze van attól, amit elvárhatnánk.
Az Alfa mérnökei azt mondják, hogy a mild-hibrid modell kis elektromos motorja és hajtóakkumulátora „megfelelő méretű” a gépkocsihoz – de a gyakorlatban úgy érződik, hogy nem elég erősek ahhoz, hogy igazán meggyőző hibrid vezetési élményt nyújtsanak. A motor nagyon gyorsan bekapcsol, és elég hangos lesz, ha megnyomják. Kicsit erősebbnek tűnik, és talán egy árnyalattal finomabb, mint néhány más hibrid opció, de egy hagyományos benzines 2,0 literes BMW X1 gyorsabb és még finomabb is.
Lényegében ugyanez igaz a mild-hibrid hétsebességes duálkuplungos váltójára: rendben van, de ha egy BMW nyolcsebességes automata váltójából érkezel, nem fogsz lenyűgöződni a simaságától, sebességétől vagy a váltási pontjaitól.
A nagyobb teljesítményű PHEV esetében a teljesítmény határozottan gyorsabbnak és biztosabbnak érződik; de itt a Tonale sebessége és vezethetősége eléggé függ az akkumulátor töltöttségi állapotától.
Teljesen feltöltött akkumulátorral a teljesítménytesztjeink megerősítették, hogy az autó valóban 6,3 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás sebességet, és körülbelül 15 másodperc alatt futja a negyed mérföldet; mindkét eredmény figyelemre méltóan atletikus. De amikor ugyanazokat a teszteket újra végeztük, miután az akkumulátor teljesen lemerült, az autó egy másodperccel hosszabb időt vett igénybe a 60 mérföld/órás sebesség eléréséhez, és több mint 2,5 másodperccel hosszabb idő kellett ahhoz, hogy 90 mérföld/órás sebességet érjen el.
A Tonale PHEV szubjektív teljesítménye még inkább hátrányosan befolyásolva érezhető, ha lemerült az akkumulátor. A részleges gázpedál reakciók nyilvánvalóan tompulnak, amikor a belső égésű motor forgattyús tengelyét „húzzák”, hogy töltsék vissza az akkumulátort, így olyan érzés, mintha treacle-t (cukros szirupot) vezetnél – legalábbis amíg el nem érsz a gázpedál alsóbb tartományába, amikor az autó hajtásláncának kalibrálása vált. A riválisok biztosan jobban végzik el a feladatot, hogy következetes vezetési élményt nyújtsanak, függetlenül az akkumulátor állapotától.
A PHEV finomhangolása az elfogadhatótól a közepesig terjed. A belső égésű motor elég nyikorgósan, kattanva működik, és az Alfa kabinszigetelési intézkedései nem túl hatékonyak. 71dBA kabin zajt mértünk 70 mérföld/órás sebességnél autópályán, míg néhány prémium márkájú modell ebben a kategóriában 67 dBA vagy ennél alacsonyabb értékkel rendelkezik.
A fékpedál-progresszió az Alfa elektromechanikus fékasszisztens rendszerén keresztül egy kicsit puha, de nem tűnik túlságosan mesterségesnek, és lehetővé teszi az energia-visszanyerést és a súrlódásos fékezést is elég jól.
Leave a Comment