Bekeményít a kormány: Ekkor és erre jön az ÁRSTOP!

„Elfogadhatatlan, ami a boltokban zajlik”
„Ami manapság a boltokban zajlik, az elfogadhatatlan, az árak emelésének a családok és a nyugdíjasok érdekében gátat kell szabni!” – írja a Nemzetgazdasági Minisztérium a ma kiadott sajtóközleményében. A magyar kormány, illetve Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter korábban is kijelentette, hogy készen állnak az árstop bevezetésére. Most kiemelték, hogy már folynak az egyeztetések a piaci szereplőkkel az élelmiszerárak csökkentése érdekében, és a közleményben szoros határidőt is szabtak az érintett feleknek:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Van egy oka annak, hogy az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio belső terének hibái olyan jelentéktelennek tűnnek, és ez az autó vezetési élményével függ össze. A V6-os motor határozott – ha nem éppen dacos – alapjárattal kel életre, és már ekkor érezhető, hogy a levegőt nagy mennyiségben mozgatja meg.
Nem egy V8, de az AMG legújabb kínálata sem az. Szóval írhatunk egy újabb győzelmet ennek a veterán versenyzőnek.
A kézikönyv figyelmeztet, hogy a Race mód kiválasztásakor „instabilitásra” kell számítani, de ez valójában a módválasztó működésére utal, nem pedig az autó kezelhetőségére.
Ha a DNA üzemmódkapcsolót D (dinamikus) állásba tekerjük, megnő a kipufogóhang, élesebb lesz a gázreakció, és a váltó is másként kezdi el választani a sebességfokozatokat.
Részleges gázadásnál azonban időnként némi bizonytalanság tapasztalható: olykor többet ad a kért teljesítménynél, máskor kevesebbet, de ez csak enyhe és alig észrevehető jelenség.
A nyolcfokozatú automata váltó kapcsolásai jól összehangoltak, de ha egy kicsit is dinamikusabban haladunk, hamar rájövünk, hogy érdemesebb kézzel irányítani a kormány mögötti váltófülekkel.
Ha így teszünk, az Alfa szinte repül. A 2017-es közúti tesztünk során, tökéletes körülmények között és új gumikkal álló helyzetből kevesebb mint négy másodperc alatt érte el a 60 mérföld/órás sebességet. Kétirányú mérések átlaga alapján, két utassal és teljes üzemanyagtartállyal 4,5 másodperces eredményt produkált, ami egyáltalán nem rossz. Valószínűtlen, hogy a 2024 elején hozzáadott plusz 10 lóerő ezen érezhető változást hozna.
Leave a Comment