Botrány! 3 éve nem látta a gyerekét! Suzy MINDENT kitálalt!

Több mint egy évtized után ért véget Jolly és Suzy házassága, amelyből egy közös gyermek is született. A kislányuk most 13 éves, de a válás óta az édesapja csak ritkán találkozhat vele, amit a gyermek nehezen visel. A mulatós énekes egy interjúban fakadt ki, azt állítva, hogy volt felesége ellene hangolja a lányukat. Suzy egy hosszú bejegyzésben válaszolt a vádakra.
Vasárnap, Jolly azzal vádolta meg volt feleségét, a szintén mulatós zenészként ismert Suzyt, hogy szándékosan eltávolítja őt a közös gyermeküktől, és csak ritkán engedi, hogy találkozzanak.
Suzy válasza is megérkezett. Az édesanya hétfő este reagált a felvetésekre, és kérésére változtatás nélkül közöljük nyilatkozatát:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Aston Martin Vanquish egy vadonatúj, V12-es motorral hajtott, orrmotoros egzotikus szuper-GT, amely épp most érkezik, nem sokkal azután, hogy bemutatták a Ferrari 12Cilindrit – talán már olvastál is róla néhány hete.
A Vanquish a Ferrarival együtt egyre csökkenő számú 12 hengeres sportautó közé tartozik, amelyek makacsul szembemennek az árral, füleiket befogva, vérpezsdítő üvöltéssel hirdetve létjogosultságukat. Mindezt egy olyan korszakban, amikor egyre nagyobb a nyomás arra, hogy a motorokat zsugorítsák, villamosítsák, és úgy általában véve száműzzék a klasszikus belső égésű erőforrásokat – különösen az autóipar egyik legelőkelőbb motorkonfigurációjából.
Én csak annyit mondok: sok sikert nekik! Ez pedig nem egy olyan teszt lesz, amely gúnyt űz abból, hogy a teljesítményszintek mára már szinte felfoghatatlan és kihasználhatatlan magasságokba emelkedtek, vagy amely azon kesereg, hogy egy ilyen erő miatt az autók elveszítik azt a könnyed, gyors, hosszú távú cirkálásra való képességet, amelyre eredetileg tervezték őket.
Az új Vanquish bizony egy olyan autó, amely kiválthatná ezeket a reakciókat. Kétségtelenül nagyon gyors, rendkívül erős, és szükségszerűen olyan szintű tapadással és karosszériastabilitással rendelkezik, amely meghatározza a karakterét. Való igaz, hogy egy kisebb, könnyebb és lassabb autóként talán még jobb GT lenne, amely kevésbé terhelné le az abroncsait.
De mindez most nem számít. A lényeg, amit 2024-ben talán utoljára ünnepelhetünk ilyen felszabadultan, az az, hogy az Aston Martin egyáltalán képes volt megalkotni ezt az autót. Néhány évvel ezelőtt, amikor vezettem az előző generációs Aston Martin V12 Vantage-ot, attól tartottam, hogy ez lehet Gaydon utolsó sorozatgyártású V12-ese (az olyan különlegességektől eltekintve, mint a Valkyrie, a Victor vagy a Valour). Ha így lett volna, az meglehetősen méltatlan lezárása lett volna az Aston 5,2 literes V12-es motorjának.
Leave a Comment