Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Brutális korlátozások léptek életbe a boltokban!

    BY admin2025.03.18.2025.03.18.

    Jelentős vásárlási korlátozások lépnek életbe a magyar üzletekben – mutatjuk a részleteket. A kormány döntései miatt vezetik be ezeket az intézkedéseket.
    A Spar is beállt azon áruházláncok sorába, amelyek limitálják az árrésstop hatálya alá eső termékek vásárlási mennyiségét. A vevők csak meghatározott mennyiséget vásárolhatnak bizonyos árucikkekből annak érdekében, hogy az intézkedés fenntartható maradjon.
    TOVÁBBI ÜZLETLÁNCOK IS KORLÁTOZÁST VEZETNEK BE! EZEKET A TERMÉKEKET ÉRINTI:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az Alfa Romeo 2016-ban egy kis figyelmet elvett a Giulia Quadrifoglio elől, amikor azt állította, hogy a 0-100 km/h (62 mph) ideje kevesebb mint 4 másodperc lehet. Amikor 2017-ben teszteltük, kiderült, hogy valójában 4,5 másodpercet vesz igénybe a valóságban, és nem volt hivatalos indítókontroll funkciója.
    2019-re nem vártuk, hogy egy szorosan kapcsolódó, ugyanazzal a motorral és 231 kg-mal nehezebb (a mért tömeg szerint) teljesítményű SUV jobbat fog nyújtani ennél. Mennyire tévedtünk.
    Elképedtem, hogy mennyire engedték a kormányzó elektronikák, hogy durván bánj a hajtáslánccal a helyben elindulásoknál. Úgy tűnik, itt nincsenek biztonsági rendszerek: ez egy 4WD autó, amely véletlenül „égési módra” van állítva.
    A Stelvio Quadrifoglio-nak sincs hivatalos indítókontrollja, de még egy nedves és hűvös napon is a tesztpályán nem igazán volt szüksége rá. A Race mód aktiválása az Alfa DNA Pro vezetési módválasztóval kikapcsolja a vonóerő-ellenőrzést. A manuális üzemmód használata megakadályozza, hogy az autó előre váltson, amikor elindulunk. Ha pedig egy teljes gázpedálnyi nyomatékot építesz fel egy letaposott fékpedállal épp elég ideig ahhoz, hogy a motor fordulatszáma 2000 rpm fölé emelkedjen, akkor a hajtásláncon keresztül éppen elég terhelést generálsz ahhoz, hogy a kocsi elröpüljön, amikor felengeded a féket. Egy kis első tengelyen tapasztalható kerekek kipörögnek, és a felengedés teljesen sikerül.

    A jól időzített váltásokkal a forró Stelvio kevesebb mint négy másodperc alatt képes elérni a 100 km/h-t. A leggyorsabb egyirányú mérésünk, két utassal, 3,9 másodperc volt.
    Van benne egy pazar motor egy igazán gyors teljesítményű autóban. A hangja lelkes, dallamos és vad, ahogy egy nagy teljesítményű V6-os motor képes rá – főleg ha az opcionális Akrapovic kipufogórendszert választjuk.
    Elég hasznos középtartományú nyomatékot biztosít ahhoz, hogy a Stelvio gyorsnak tűnjön még közepes fordulatszámon és magasabb sebességi fokozatokban is. És az utolsó 2000 rpm-es tartományában, 5000 és 7000 rpm között olyan hevességgel és szabadsággal robban, amit ritkán vársz egy turbófeltöltős motortól.
    Hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy éreztük azt a plusz 10 lóerőt, amit 2024-ben adtak hozzá az autóhoz. Már akkor is nagyszerű volt, most is az.
    A nyolcfokozatú automata sebességváltó gyorsan vált manuális módban, bár időnként hibásan keresi a tökéletes áttételt a „D” fokozatban, de alapvetően képes felismerni a különbséget egy finoman megnyomott gázpedál és egy gyorsan lenyomott gázpedál között, ezért könnyen használható.
    De ha nem lenne Alfa változtatható vezetéssel működő fékpedálja, a Stelvio Quadrifoglio ötcsillagos értékelést kapna ebben a részben. Ahogy a forró Giulia-nál is tapasztaltuk, a fékek nem rendelkeznek természetes pedálérzékeléssel, olykor túlérzékenyek és ragadósak, máskor viszont furcsán „halottak”. Az opcionális karbon-kerámia fékekkel rendelkező autók még inkább fokozzák a problémát.

    Previous Post

    Magyar Péter megmutatta új párját!

    Next Post

    Súlyos következménye lett Szabó Zsófi beszólásának!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Baj van az ételízesítővel!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum