„Búcsúzunk” – Elsötétült Bunyós Pityu oldala!

Szomorú és szívszorító hír érkezett a magyar zenei világ egyik legismertebb mulatós előadójával, Bunyós Pityuval kapcsolatban. A tragikus eseményről a rajongók a Bunyós Pityu hivatalos Facebook-oldalán található búcsúüzenetből értesültek. A hír gyorsan elérte a közönséget, és sokan osztották meg a szomorú hírt, amely mélyen megrendítette a művész szeretteit és követőit.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az MX-30 kissé enyhébb teljesítményszintje meglepetésként érhet. Ugyan alacsony sebességnél még mindig azonnal reagál a gázpedálra, és gyorsan felpörög (a 20-40 mph gyorsulás mindössze 2,6 másodperc – ez hasznos, ha gyorsan ki kell kerülni egy megálló buszt), de ezen a ponton túl nem igazán érzi magát olyan pörgősnek, mint amire egy elvileg vezetőközpontú elektromos autótól remélnénk.
A Millbrook-i mérési eredmények is alátámasztják ezt. A 0-60 mph gyorsulás 9,1 másodperces időeredménye semmiképpen sem elfogadhatatlan egy kisebb, középkategóriás autótól, és szépen illeszkedik a Mazda által megadott 9,7 másodperces 0-62 mph időhöz. De ha összehasonlítjuk például a Mini Electric-tel (0-62 mph 7,3 másodperc alatt) és a Peugeot e-208-cal (8,1 másodperc), a Mazda teljesítménye egy kicsit átlagosnak tűnik.
Tetszik, hogy lényegében teljesen ki lehet kapcsolni az autó regeneratív fékezését. Ez azt jelenti, hogy szinte bármikor szabadon tudsz gurulni – különösen, amikor lejtőn haladsz. Simon Davis Újságíró
Még a Honda E mellett – egy másik design-orientált városi elektromos autó, amely kis kapacitású akkumulátorral rendelkezik – is hátrányban van az MX-30; a Mazda japán társának sikerült 7,9 másodperc alatt lefutnia a 0-60 mph gyorsulást. Azonban talán még nagyobb jelentőséggel bírnak a két autó 30-70 mph közötti gyorsulási teljesítményei. Míg a Honda 7,6 másodperc alatt elérte a motorúton szükséges sebességet, a Mazda egy egész másodperccel lassabb volt. Amikor széles gázzal gyorsítasz, az MX-30 kicsit túlságosan is lassú érzést kelthet; és a kicsit jellegtelen, üres, szintetikus zümmögő hang, amit az autó kiad, nem igazán ad hozzá semmi különlegeset vagy vonzót a vezetési élményhez. Ennek ellenére még mindig egy nagyon sima, könnyen vezethető autóról van szó. Nincsenek különböző vezetési módok, amikkel foglalkozni kellene, bár a kormánykeréken lévő váltókarokkal öt különböző regeneratív fékezési szint között válthatsz. A legerősebb beállításban kényelmes, szinte egypedálos vezetést tudsz alkalmazni, ami ideális a városi környezetekhez. Ezzel szemben, ha kétszer is rányomsz a jobb oldali váltóra, akkor gyakorlatilag szabadon gurulhatsz a vontatott gázpedál használatával, ami javítja a hatékonyságot a nyílt úton.
Az MX-30 fékhatásai jók. 46,3 méter kellett ahhoz, hogy 70 mph-ról megálljon száraz aszfalton, szemben a Honda 44,5 méteres teljesítményével (amely Michelin Pilot Sport 4 gumikat használt). A pedál okosan kalibrált, jó érzést biztosít és simán, fokozatosan reagál, ahogy az autó lassul.
Leave a Comment