Demcsák Zsusza és Zsolti esete!

Demcsák Zsuzsa és Gáspár Zsolti sok sok évnyi közös munka után most végre elárulta, milyen a kapcsolatuk a színfalak mögött. A k/mer/kon kívül is olyan jó kapcsolatot ápolnak egymással hogy… MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault sportos villanyautóként pozicionálta a Mégane-t, és sokat hangsúlyozta a gyors kormányreakcióját. Olyannyira, hogy a gyártói dizájn állítólag eleve egy későbbi, teljesítmény-orientált változathoz készült — csak aztán annyira bejött mindenkinek, hogy ez lett az alapdizájn is.
Talán a Cupra Born, a Kia Niro EV és az MG 4 emelte túl magasra a lécet, de a brit utakon a Mégane azért egész korrekt módon próbálja hozni az ígért sportosságot.
Az alapmodell 18 colos kerekeken gurul, míg a Techno és Launch Edition verziók már 20 colos felniket kapnak. A nagyobb kerekek hatással vannak a rugózásra, de nem vészes mértékben — viszont tényleg jól néznek ki, és teljessé teszik az autó karakterét. A magas övvonal és a kis ablakok rontják a kilátást, de a világos, könnyed kormányzás valamivel fokozatosabb érzetet ad, mint a frissítés előtti modellnél. A rugózás kellően puha, de feszesen kontrollált még a 20 colos kerekekkel is.
Igaz, szűk kanyarokban hajlamos kissé „hintázni”, de összességében kellemesen és kiszámíthatóan vezethető. Aki viszont *valódi* sportosságra vágyik, annak érdemes máshol keresgélni.
És ez kár, mert az alapok jók. Van elég tapadás, az autó élesen fordul be, és ha a Millbrook tesztpályán kicsit jobban megküldöd, egy enyhe, farát kimozdító hajlamot is érezni lehet gázelvételre — mielőtt a menetstabilizáló közbelépne.
A menetstabilizáló teljesen nem kapcsolható ki, csak a kipörgésgátló, de az amúgy is elég visszafogottan dolgozik, és mivel az autó nem igazán ösztönöz sportos vezetésekre, erre ritkán lesz szükség.
Leave a Comment