Döbbenet: Kirúgták Ördög Nórát! Mutatjuk az okát!

A Dancing with the Stars háza táján valami megváltozott. A háttérben hónapok óta forrnak az indulatok, és egyre több jel utal arra, hogy a következő évad már nem a megszokott felállással tér vissza. Az egyik legismertebb zsűritag körül már tavaly is megindult a találgatás, hogy mennyire biztos a helye.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET ÉS AZT IS, HOGY KI VÁLTJA NÓRÁT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 508 Plug-in Hybrid 225 motorja alacsony fordulatszámon rendkívül csendesen működik – olyannyira, hogy ha alapjáraton vagy városi tempónál beindul, azt alig lehet észrevenni. És ez a halk karakter megmarad nagyobb sebességnél is. A vezető a kormány mögötti váltófülekkel is irányíthatja a hajtásláncot, bár ezek meglehetősen vékonyak, műanyag hatásúak és nem keltik az igényes kidolgozás érzetét, így nem igazán hívogatnak kézi használatra. Ennek ellenére a tesztelők többsége úgy találta, hogy a 508 kellemesen és magától értetődően halad anélkül is, hogy gyakran kéne beavatkozni.
Ez a belső égésű motor kiemelkedően nagy fajlagos teljesítményt nyújt egy családi autóhoz képest – 111 lóerőt literenként –, így az elektromotor nemcsak önálló meghajtást biztosít, de akkor is segít, amikor a turbó még nem pörög fel, vagy amikor a nyolcfokozatú automata épp vált. Normál, nyugodt vezetés során nem érzékelhető, mikor indul be a benzinmotor, vagy mikor fut csak villanyhajtással az autó – a részterheléses vezethetőség pedig jó.
A karcsú 508-as sokkal kényelmesebben közlekedik a sávokban, mint ahány felnőtt elférne hátul három ülésen. Ugyanakkor a jó úttartásnak köszönhetően a hátul utazóknak sem igazán lehet panaszuk.
A hajtáslánc gyengeségei inkább akkor tűnnek fel, ha dinamikusabban szeretnénk vezetni, vagy csak tisztán elektromos módban közlekednénk. Hirtelen, nagyobb gázadásnál például előfordulhat, hogy a benzinmotor „alszik”, míg az elektromotor azonnal reagál, a belső égésű társának és a váltónak kell egy kis idő, hogy utolérje a szituációt – ez rontja az összhang érzetét. Ha előrelátóan visszaváltunk kézzel egy fokozatot egy kanyar előtt, vagy egy lakott területről kijövet, ez a késlekedés csökkenthető.
Amikor gazdaságosabb üzemmódot választunk és szeretnénk a benzinmotort minél tovább kikapcsolva tartani, a viszonylag alacsony teljesítményű elektromotor néha kevésnek bizonyul a nyílt úton – még ha a Peugeot hasznos visszajelzésekkel is segíti a vezetőt.
Az autó „Electric” módjában tisztán elektromos hajtással is működik – és bizonyos városokban egyre inkább ez lesz majd kötelező. A gyári adat szerint teljes töltéssel akár 68 km is megtehető, de a valóságban – különösen vegyes, inkább vidéki környezetben – inkább 45-50 km volt reális a teszt során, ami 2023-ban kissé kevésnek számít egy plug-in hibrid felsőkategóriás modellnél.
Az automataváltó bármilyen üzemmódban finoman, bár kissé lassan kapcsol. Van egy dedikált „B” gomb is, amivel kvázi egypedálos vezetési módot aktiválhatunk – de mivel az autó mindig „kúszik” alapjáraton, ez nem teljes értékű egypedálos rendszer.
Leave a Comment