Döbbenet! Meg\/erték Tóth Gabit! Ő VOLT AZ!

Hajdú Péter mindig is arról volt híres, hogy nem finomkodik a műsoraiban, hanem egyenesen rákérdez arra, ami igazán érdekli, és nem riad vissza a kényes témáktól sem. A vendégeit sem kíméli, ha valami érdekeset szeretne megtudni tőlük. Tóth Gabi, aki szintén szerepelt a műsorában, nem úszta meg a váratlan kérdéseket. Az interjú egyik legmegdöbbentőbb pillanata akkor következett, amikor Hajdú egy nagyon érzékeny témát vetett fel, amire Gabi válasza még inkább sokkoló volt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 3-as modell hajtáslánca könnyedén megbirkózik a 2,6 tonnás tömeggel, de az a képesség, amellyel a futómű képes elrejteni ezt a súlyt, egyenes, rugalmas karosszériakontrollt biztosítva, miközben kellemesen tapintható, folyékony, kiegyensúlyozott és izgalmas kezelhetőséget nyújt, még figyelemre méltóbb.
A Polestar nem túlzás nélkül állítja, hogy ez az 5 méter hosszú családi SUV sportautóként viselkedik, de nem elég fürge, és nem elég jól van lekötve a nehéz, kanyargós mellékutakon ahhoz, hogy ezt komolyan elhiggyük. Négykerék-kormányzás nélkül, amely élesíthetné a fordulatait a szűkebb kanyarokban, valószínűleg alulmaradna egy jól felszerelt Porsche Macannal, ha egy szűk, kanyargós hegyi úton vagy országúton mérnénk össze őket a vezetési élmény szempontjából.

Azonban figyelembe véve a méretét és súlyát, valamint azt, hogy milyen kényelmesen halad nagy sebességgel, mégis rendkívül jól teljesít a vezetési élmény szempontjából. Sok szempontból úgy tűnik, hogy ez a Jaguar I-Pace természetes örököse. Olyan érzés van, mintha egy nagy, enyhén magasabb autó lenne, amelynek a tömege alacsonyabb a meghajtó akkumulátor miatt; emiatt enyhe oldalirányú merevséget is megengedhet magának; és olyan kényelmesen rugózik, amire nem is számítanál, figyelembe véve, hogy milyen bátran kanyarodik.
A kormányzásnak van egy visszafogott, de egyértelmű tapintható érzete, ami nem próbál meg dinamizmust sugallni (a kormányfogaskerék három fordulatot tesz meg a zárás között), de intuitív módon adagolja a visszajelzéseket, és vonzó a használata. A Polestar három adaptív lengéscsillapító beállítást kínál: Normál, Fürge és Kemény. Az autó rugózása nem tűnik túlságosan keménynek még az utolsó beállításnál sem, és mindhárom beállítás jól működik az úton.

Leave a Comment